گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی تبلیغاتی جدیدی تهدید کرد که 11 سپتامبر دیگری به راه انداخته و آمریکا را می‌سوزاند.
به گزارش نسیم سرخس، روزنامه دیلی تلگراف نوشت: داعش با انتشار ویدئویی تبلیغاتی جدید و ترسناکی هشدار داد: “هیچ آمریکایی‌ای در هیچ کجای جهان” امنیت نخواهد داشت. داعش مدعی شد که آمریکا در حمله دیگری به سبک ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ خواهد سوخت.

در این فیلم با عنوان “آمریکا را می‌سوزانیم” از حامیان داعش خواسته می‌شود تا به آمریکا در خاک خودش حمله کنند و مدعی شده‌اند که حس امنیت شهروندان این کشور “سراب” است. فیلم ۱۱ دقیقه‌ای مذکور همچنین برخی از کشتارهای وحشیانه اعضای داعش را که شامل سربریدن روزنامه نگار آمریکایی به نام “جیمز فولی” و نیز سوزاندن خلبان اردنی به نام “معاذ الکساسبه” می‌شد، به تصویر کشیده است.

داعش:11 سپتامبر دیگری در آمریکا به راه می‌اندازیم

داعش در این ویدئو با نشان دادن حملات به برج‌های دوقلو، به حمله دیگری در خاک آمریکا به سبک ۱۱ سپتامبر تهدید و به انگلیسی اعلام کرد: ما به زودی ترس را دوباره به جان آنها می‌اندازیم. امروز آمریکا میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا کشورش را امن نگه دارد. اما زمان آن فرا رسیده که آنها تاوان پس بدهند. امروز نیروهای ما قویتر هستند و بیش از قبل منابع در اختیار دارند. بنابراین آنها می‌توانند آمریکا را دوباره بسوزانند.

داعش:11 سپتامبر دیگری در آمریکا به راه می‌اندازیم
منبع: ایسنا

انتهای پیام/