خرید کالا و خدمات از سرخس امسال به ۱۰۰۰ میلیارد ریال می‌رسد
خرید کالا و خدمات از سرخس امسال به ۱۰۰۰ میلیارد ریال می‌رسد
مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس گفت: در راستای اجرای «مسئولیت اجتماعی»، پیش‌بینی می‌کنیم امسال مجموع خرید کالا و خدمات از سطح شهرستان سرخس به حدود هزار میلیارد ریال برسد که گردش مالی بسیار خوبی برای جامعه پیرامونی ایجاد می‌کند.

سید مجید منبتی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به کسب تندیس نقره ای چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی وزارت نفت توسط پالایشگاه گاز سرخس اظهار کرد: سهیم شدن در توسعه و رفاه جامعه با فراهم‌آوری انرژی پاک، مأموریت پالایشگاه هاشمی‌نژاد به شمار می‌آید که مستلزم مسئولیت‌پذیری اجتماعی است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس افزود: درک مسئولیت‌های اجتماعی و استقرار آن در همه برنامه‌های سازمان، تنها راه حصول حداکثر منافع سازمانی است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین اهداف این مجتمع گازی در سال «رونق تولید» حمایت از کسب و کارهای نوپا و شرکت های داخلی است و وقتی مدیران شرکت های داخلی نسبت به تاسیس شعب خود در سرخس اقدام کنند، سعی می کنیم با رعایت ضوابط و مقررات، نیازهای پالایشگاه را از این شرکت ها تامین کنیم تا شاهد رونق تولید در این شهرستان مرزی باشیم.

منبتی با اشاره به اینکه پالایشگاه خانگیران در سه زمینه توزیعی، خدماتی و تولیدی از توان شهرستان سرخس و روستاهای اطراف آن استفاده می‌کند، گفت: ما حتی لباس مورد استفاده کارکنان در محیط پالایشگاه را با حمایت از زنان و مردان شهرستان سرخس در همین منطقه تولید و تهیه می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس درباره اجرای مسئولیت‌های اجتماعی از سوی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد بیان کرد: توانمندسازی شرکت‌های محلی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، آموزش کارآفرینی و خلاقیت برای جوانان منطقه و تهیه بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان از جمله اقدامات این شرکت در این زمینه است.

وی تاکید کرد: کل خرید و نیازهای پالایشگاه در حد معاملات کوچک و متوسط طبق مقررات و ضوابط اداری از سطح شهرستان سرخس صورت می گیرد و این روند صعودی ادامه دارد که امیدواریم امسال مجموع خرید کالا و خدمات از سطح شهرستان به حدود هزار میلیارد ریال برسد که گردش مالی بسیار خوبی برای جامعه پیرامونی ایجاد می کند.

منبتی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت های بومی برای حضور در معاملات کوچک و متوسط باید در سامانه ep وزارت نفت ثبت شوند که طبق آموزش های ارائه شده، چندین شرکت در شهرستان در این سامانه ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس