خرمشهر امروز در فرهنگ و اقتصاد است/ جوان ها محاصره فرهنگی و اقتصادی را در جنگ اراده ها بشکنند/ قوه قضاییه نظارت ها را برای برخورد با چپاولگران بیت المال بیشتر کند
خرمشهر امروز در فرهنگ و اقتصاد است/ جوان ها محاصره فرهنگی و اقتصادی را در جنگ اراده ها بشکنند/ قوه قضاییه نظارت ها را برای برخورد با چپاولگران بیت المال بیشتر کند
امام جمعه سرخس با بیان اینکه خرمشهر امروز در فرهنگ و اقتصاد است، گفت: جوان ها باید محاصره فرهنگی و اقتصادی دشمن را در جنگ اراده ها بشکنند و قوه قضاییه نظارت ها را برای برخورد با چپاولگران بیت المال بیشتر کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان سرخس با بیان اینکه توسل به ائمه رمز ایستادگی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: زمانی دشمن با تمام توان و حمایت ابرجنایتکاران به ما حمله کردند و دستان ما خالی بود و پشتوانه حکومتی با وجود بنی صدر ملعون و منافقین داخلی نداشتیم و خرمشهر به خاطر خیانت عده ای در داخل سقوط کرد.

 

امام جمعه سرخس افزود: ملت ما با فرمان امام همه عزم خود را برای آزادسازی خرمشهر جزم کردند و توانستند شاخ ابرقدرت ها را بشکنند.

 

وی با اشاره به سخن امام (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: این سخن امام راحل (ره) یعنی مواظب باشید خط سیر را اشتباه نرویم و الان نیز که ۴۰ سال در مقابل این ابرجنایتکارها ایستادیم لطف و توجه خداوند است.

 

خطیب جمعه سرخس عنوان کرد: امروز یاری کردن دین در یاری کردن ولی فقیه است و اگر پشتیبان ولی فقیه باشیم دشمنان ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 

حجت الاسلام بختیاری با بیان اینکه خرمشهرها در پیش است، گفت: خرمشهر آن زمان به عنوان الگویی برای مقاومت فتح شد و دیگر خرمشهرها برای جنگ نظامی نیست و جنگ نامتقارن و جنگ اراده ها را داریم که به مراتب از جنگ نظامی سخت تر است.

 

وی اضافه کرد: در جنگ نظامی جبهه ها مشخص است اما در جنگ فعلی تصرف فکر و ذهن است.

 

امام جمعه سرخس با بیان اینکه امروز خرمشهر در فرهنگ و اقتصاد است، گفت: اگر امروز فرهنگ و اقتصاد ما به دلیل وجود بنی صدرهای زمان در محاصره دشمن است باید هسته های انقلابی مقاومت کنند و مانند حصر آبادان این محاصره را بشکنند.

 

وی عنوان کرد: جوان ها می توانند فرهنگ ما را در جنگ اراده ها از حملات دشمن حفظ کنند و در این راه باید اعتقادات ما قوی باشد و از رهبری تبعیت کنیم.

 

امام جمعه سرخس بیان کرد: اقتصاد ما نیز امروز در محاصره است و مردم ما در فشار معیشتی به سر می برند و همه باید دست به دست هم بدهیم و با اقتصاد مقاومتی حصر اقتصادی را بشکنیم.

 

حجت الاسلام بختیاری اظهار کرد: قوه قضائیه باید نظارت ها را قوی تر کند و دست چپاولگران بیت المال را قطع کند و نظارت جدی روی مسائل اقتصادی داشته باشد.

 

وی فضای مجازی را خطر جدی امروز کشور دانست و گفت: هسته های انقلابی باید آرایش جنگی بگیرند و باید کاملا آماده در مقابل آرایش دشمن باشیم.

 

امام جمعه سرخس با اشاره به هفته مجلس، گفت: مجلس دهم کارنامه خوبی ندارد و باید قوانین بازدارنده تنظیم و تصویب کنند تا جلوی فساد اقتصادی گرفته شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس