حمله منافقین به رأی‌دهندگان بی‌دفاع ایرانی با چراغ سبز سرویس‌های جاسوسی بود/ ژست‌های حقوق بشری برای تطهیر چهره منافقین
حمله منافقین به رأی‌دهندگان بی‌دفاع ایرانی با چراغ سبز سرویس‌های جاسوسی بود/ ژست‌های حقوق بشری برای تطهیر چهره منافقین
هاشمی‌نژاد با اشاره به چراغ سبز سرویس‌های جاسوسی در حمله منافقین به رأی‌دهندگان بی‌دفاع ایرانی گفت: دشمن تلاش دارد که جنابات و خیانت‌های مرتکب شده علیه مردم ایران به فراموشی سپرده شود لذا نباید اجازه دهیم جای شهید و جلاد عوض شود.

به گزارش نسیم سرخس، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیر کل بنیاد هابیلیان در گفت‌وگوی تفصیلی با صبح توس، ضمن اشاره به اقدامات منافقین در پی انتخابات با شکوه مردم در سال جاری اظهار کرد: حرکت انقلاب اسلامی و آنچه که در سال ۱۳۵۶ به عنوان سرآغاز انقلاب چیزی نبود که در پیش بینی قدرت های جهانی و گروه های داخلی با اهداف خاصی باشد.

وی با بیان اینکه مردم با پشتوانه های دینی و به پیروی از روحانیت و با توجه به اعتقادات دینی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) که به خوبی مردم را درک کرده بود، ایجاد کردند و در پی آن نظام جمهوری اسلامی مستقر شد افزود: این موضوع در چارچوب پیش‌بینی گروه‌های مختلف از جمله منافقین نبود و تصور این چنین پدیده عظیمی را نداشتند و اصولاً استقرار و ادامه حیات جمهوری اسلامی را نیز باور نداشتند و معتقد بودند که نظام اسلامی استمرار نخواهد داشت لذا تصور داشتند که اگر رهبران و تئوریسین‌های انقلاب اسلامی را ترور کنند، جریان انقلاب اسلامی دچار تشطط خواهد شد.

عزم جزم‌تر مردم انقلابی پس از ترورهای منافقین

دبیر کل بنیاد هابیلیان گفت: منافقین بر اساس محاسبات خودشان از نتایج ترورها، انتظار انحراف و زوال انقلاب اسلامی را داشتند که البته در مورد خیلی از انقلاب های سایر نقاط دنیا نیز همین انحرافات رخ داد، اما آن چیزی که در پی این ترورها توسط منافقین رخ داد انسجام بیشتر مردمی در ایران در برابر دشمنان بود و مردم در اجرا و اطاعت از رهبری انقلاب عزم جزم‌تری پیدا کردند.

وی افزود: مواجهه مردم با منافقین نقشه و پیش‌بینی های آنان را مجددا دچار از هم گسیختگی کرد و به نتیجه نرسید، لذا برای اینکه بتوانند همان پشتوانه اصلی را مورد صدمه قرار بدهند و انقلاب را وادار به عقب نشینی بکنند اهداف و سلاح های خودشان را به سمت مردم انقلابی گرفتند.

وی با بیان اینکه با این جریان شاهد هستیم پس از ترور رهبران انقلاب اسلامی جمع زیادی از مردم عادی به صورت هدفمند انتخاب و مورد ترور قرار گرفتند تا در هر محله ای ایجاد رعب و وحشت کنند افزود: منافقین پس از شهادت گروه زیادی از مسئولان انقلاب دستور دادند که سرانگشتان حکومت را در هر کوی و برزن مورد تهاجم قرار بدهید و حتی کسی که عکسی از امام خمینی(ره) در مغازه خود داشت و حتی کسی که به جبهه‌های دفاع مقدس رفته بود مورد هدف قرار می دادند.

ایجاد رعب و وحشت مردم از اصول منافقین است

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: اصل هدف این نوع جنایات منافقین ایجاد رعب و وحشت بود و حذف و عقب راندن مردم از اصول منافقین بود و آنچه که در ایام انتخابات در سرزمین انگلستان شاهد بودیم پیرو همین نوع نگرش راجع به مردم ایران است.

وی افزود: شهروند هموطن ایرانی که تصمیم دارد در کشور دیگری رأی بدهد از نظر ایادی دشمن جرم سنگینی مرتکب شده و در مقابل چشم دوربین‌ها و رسانه‌های جهان، عوامل دشمن به صورت وحشیانه شهروند بی دفاع را در کشور خارجی مورد تهاجم قرار می دهند.

دبیر کل بنیاد هابیلیان ضمن تأکید بر این مطلب که قطعا این عوامل دست نشانده منافقین چراغ سبزهایی را برای اجرای چنین اقداماتی دیده‌اند ادامه داد: البته دشمن سابقه این اقدامات را هم داشته و جنایاتی که منافقین در کشور ما انجام دادند در هنگامی است که مقرهای اصلی آنان در کشورهای اروپایی بود و از آنجا جوخه های ترور و مرگ را در کشور فرماندهی می کردند.

حمله منافقین به مردم در انتخابات با چراغ سبز سرویس‌های جاسوسی

وی افزود: بیش از ۲۰ سال گذشته همزمان به ۱۱ سفارت خانه ایران در کشورهای اروپایی حمله کردند و این قطعاً با هماهنگی سرویس‌های جاسوسی کشورهای اروپایی بوده در غیر این صورت امکانپذیر نبوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در عصر حاضر هم شاهد هستیم هموطنی برای شرکت در انتخابات مورد حمله قرار می گیرد و هیچ برخوردی با این گروهک های داعشی نشده است خاطرنشان کرد: طرح‌های نظامی منافقین با هر شکلی که اجرا کردند با شکست مواجه شده است، همچنان که حربه های خود آمریکا نیز علیه جمهوری اسلامی شکست خورده است.

ژست‌های حقوق بشری برای تطهیر چهره منافقین

وی افزود: جنگ تحمیلی را به امید شکست جمهوری اسلامی رقم زدند و صدام پیش بینی کمتر از یک هفته برای تصرف ایران کرد، ترورهای وحشیانه علیه مردم ایران به امید شکست جمهوری اسلامی و همچنین تحریم های اقتصادی به عنوان تمام وجوه خشونت آمیز کشتار مردم ایران به نتیجه نرسیده بودند لذا پس از سقوط صدام به این نتیجه رسیدند که باید با روش های دیگری با جمهوری اسلامی به مبارزه پرداخت و شیوه های فرهنگی و اقتصادی را در پیش گرفتند و نفاق دشمن چهره خودش را تغییر داده است.

هاشمی‌نژاد گفت: گروهک منافقین با این سابقه از کشتار مردم ایران و سابقه خیانت به آب و خاک کشور امروز چهره‌های متفاوت به خود گرفته است و شاهد هستیم سرکرده نفاق را عوض کردند و با پرداختن به مباحث نخ‌نمای حقوق بشری در پی سفید کردن تاریکی‌های وجهه منافقین در بین مردم هستند.

وی افزود: با گذشت ده ها سال پس از دفاع مقدس، منافقین فقط شعارهای حقوق بشری را دنبال کردند به این امید که بتوانند از این طریق بتوانند روش مبارزاتی را در پیش بگیرند و به نتیجه برسند.

با خباثت دشمن جای شهید و جلاد عوض نشود

دبیر کل بنیاد هابیلیان پیرو تأکید بر عوض نشدن جای شهید و جلاد اظهار کرد: دشمن تلاش دارد که جنابات و خیانت های مرتکب شده علیه مردم ایران به فراموشی سپرده شود و لذا نباید چنین اجازه‌ای به دشمن داده شود.

وی ضمن تأکید بر این نکته که باید با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای ترور و نوع شهادت یافتن این چهره ها و خباثت قاتلین اینها با این روش دشمنان مقابله کنیم افزود: در مناسبت‌هایی همچون هفتم تیرماه نبایستی موضوعات و جنایات دشمن فراموش شود و باید این فرصت‌ها برای تبیین صحیح خباثت‌های دشمن مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/