جنگنده های متجاوز عربستانی به همراه ائتلاف کوچک عربی ظهر امروز (چهارشنبه) محله الجراف الشرقی شهر صنعا (پایتخت یمن) را هدف قرار دادند.
به گزارش نسیم سرخس، جنگنده های متجاوز عربستانی، در این حمله یک ساختمان مسکونی ده طبقه در نزدیکی ساختمان وزارت برق یمن در شهر صنعا را هدف قرار دادند.

پایگاه خبری “یمنی پرس” به نقل از منابع یاد شده افزود: امروز همچنین یکی از محله های نزدیک مسجد جامع الحشوش واقع در پشت وزارت مخابرات در محله الجراف الغربی صنعا نیز هدف این حملات تجاوزکارانه قرار گرفت.

خودروهای آتش نشانی و آمبولانس ها به سرعت در مناطق بمباران شده حاضر شده و عملیات امداد و نجات آسیب دیدگان از این تجاوز ددمنشانه را آغاز و اقدام به بیرون آوردن قربانیان از زیر آوارها کردند.

تجاوز هوایی ائتلاف کوچک عربی به سرکردگی عربستان با عنوان “توفان قاطع” امروز (چهارشنبه) وارد چهاردهمین روز خود شده که طی آن بر اساس آمار رسمی اعلام شده از سوی سازمانهای جهانی تا دیروز ۵۴۰ نفر از مردم بی دفاع یمن کشته و بیش از ۱۷۰۰ نفر نیز زخمی شده اند.

در این تجاوز ۱۴ روزه تاکنون مناطق مسکونی، مدارس، اردوگاهها، ساختمانها و تاسیسات عمومی و حیاتی از جمله بنادر و فرودگاهها و پادگان ها و انبارهای تسلیحات ارتش یمن مورد حمله قرار گرفته است، به همین دلیل شمار قابل توجهی از قربانیان این حملات زن و کودک هستند.

منبع: العالم
انتهای پیام/