جنایت اخیر آل سعود، جنایت علیه بشریت بود/ تیغ تیز انتقام بر سر سعودی‌‎ها سایه افکنده است
جنایت اخیر آل سعود، جنایت علیه بشریت بود/ تیغ تیز انتقام بر سر سعودی‌‎ها سایه افکنده است
امام جمعه سرخس گفت: جنایت اخیر سعودی‌ها جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت بود؛ به رژیم سعودی هشدار می‌دهیم اگر مورد غضب جبهه مقاومت قرار بگیرد، مثل اربابانشان در امان نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تسلیت شهادت جمعی از سربازان امام زمان (عج) در عربستان سعودی اظهار کرد: جرم این‌ها محبت اهل بیت علیهم‌‎السلام بود؛ ۸۱ نفر را رژیم منحوس سعودی گردن زد، برای اینکه عاشق امام زمان (عج) بودند.

امام جمعه سرخس با محکومیت شدید این جنایت تصریح کرد: این اقدام سعودی‌ها جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است؛ به رژیم سعودی هشدار می‌دهیم اگر جبهه مقاومت دست به کار شود و مورد غضب جبهه مقاومت قرار بگیرد، مثل اربابانشان در امان نخواهند بود.

وی بیان کرد: موشک‌های نقطه زن سپاه وقتی به اربابان صهیونیست‌ سعودی‌ها مهلت نداد به آن‌ها هم امان نمی‌دهد و تیغ تیز انتقام از جنایت بزرگ بر سر عربستان سعودی سایه افکنده است؛ اگر جبهه مقاومت موشک‌های خودش را به سمت عربستان منحرف کند، دیگر فرصت فرار ندارند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به لطف امام زمان (عج) در ۴۸ ساعت سه ضربه مهلک بر پیکره صهونیست‌ها وارد کرد، افزود: ضربه اول حمله موشکی به لانه جاسوسی آن‌ها در اربیل بود که با موشک‌های نقطه‌زن بر سر آن‌ها خراب شد؛ ضربه دوم تیم جاسوسی صهیونیستی در فردو که قصد عملیات خرابکارانه را داشتند، شناسایی و منهدم شد و ضربه سوم، حمله سایبری بی امان به رژیم صهیونیستی بود که در این حملات مراکز نظامی اسرائیل هک شد.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: فصل نوینی در جهان در حال رخ دادن است که در ۴۸ ساعت سه ضربه مهلک به صهیونیست‌ها وارد می‌شود و باید از این ضرباتی که بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد شد، رژیم سعودی درس عبرت بگیرد.

امام جمعه سرخس با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: از همه مردم و به ویژه منطقه ویژه اقتصادی سرخس که اعیاد شعبانیه را در این شهرستان پرشور برگزار کردند، تقدیر می‌کنیم؛ امسال اعیاد شعبانیه در شهرستان سرخس جلوه‌های زیبایی داشت.

وی خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی و بسیج هم تشکر می‌کنیم که با اقداماتی که امسال داشتند، در شب چهارشنبه‌سوری هیچ تلفاتی در شهرستان رخ نداد.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان از اهالی محترم روستای قوش علیجان که اقدامات فرهنگی نماز جمعه این هفته سرخس را بر عهده داشتند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/