مدیر تامین برنامه شبكه نسیم از تدارک برنامه‌های مختلف این شبکه برای شب یلدا از جمله پخش گلچینی از «خندوانه» و همچنین برنامه «کلاه قرمزی» خبر داد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از مهر، مهدی منفرد مدیر تامین برنامه شبکه نسیم گفت: مخاطبان شبکه نسیم دوشنبه ۳۰ آذر پس از تماشای سریال «ساخت ایران» در ساعت ۲۰ می‌توانند شاهد بازپخش یکی از برنامه‌های «کلاه قرمزی» در ساعت ۲۰:۳۰ باشند.

منفرد با بیان اینکه برنامه «خورجین» در ساعت ۲۱ گلچینی از برنامه‌های خاطره‌انگیز سیما در شب‌های یلدا را روی آنتن می‌برد، گفت: پخش پشت صحنه مجموعه «درحاشیه» به کارگردانی مهران مدیری از دیگر برنامه‌های شبکه نسیم در مهمترین شب نشینی سال ایرانیان است که در ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود.

وی افزود: پخش گوشه‌ای از فصل دوم برنامه‌ «خندوانه» به مدت ۲ ساعت این شب خاطره انگیز را شیرین‌تر خواهد کرد و این برنامه از ساعت ۲۲ تا ۲۴ ادامه دارد.

مدیر تأمین برنامه شبکه نسیم درباره ویژه برنامه هایی که قرار است در شب یلدا روی آنتن برود، گفت: برنامه «نسیم آوا» نیز با پخش آثاری با موضوع شب یلدا از خوانندگان مطرح موسیقی مهمان خانه‌های ایرانیان است.

منفرد سپس از پخش قسمتی از برنامه «شوخی با ستارگان» از شبکه نسیم در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد سه شنبه اول دی خبر داد  و با معرفی برنامه «خنده خانه» گفت: این برنامه ساعت یک بامداد پخش می‌شود که شامل گلچینی از طنزهای فاخر پخش شده از شبکه‌های سیما است.

برنامه‌های «هیجان در ساعت صفر» و «خنده بازار» نیز به ترتیب پس از پخش این برنامه روی آنتن می‌روند.

انتهای پیام/