عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جمع‌آوری امضا در صحن علنی برای نامه نمایندگان به وزارت خارجه به منظور انتشار فکت‌شیت ایرانی در پاسخ به ادعاهای آمریکا خبر داد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری امضا در صحن علنی امروز خانه ملت برای نامه نمایندگان به وزارت امور خارجه به منظور انتشار سریعتر «فکت‌شیت ایرانی» در پاسخ به ادعاهای آمریکا خبر داد.

.
وی افزود: تعداد امضاهای این نامه در حال افزایش است .

روز گذشته ظریف وزیر امور خارجه و صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه غیرعلنی مجلس حاضر شدند و در مورد بیانیه لوزان توضیحاتی داده و بیان کردند که در آینده نزدیک فکت شیت ایرانی منتشر خواهد شد.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: فکت شیت ایرانی تهیه شده و در صورت صلاحدید منتشر می‎شود.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما علی‌اکبر صالحی درباره اظهارات متناقض مقامات آمریکایی در خصوص بیانیه سوییس اظهارکرد: سازمان انرژی اتمی و وزارت امورخارجه فکت شیت ایران را تهیه کرده‎اند و هم اکنون در دست وزیرامورخارجه است و در صورت صلاحدید منتشر می‌شود.

صالحی تاکید کرد: اگر تحلیلی از بیانیه سوییس داشته باشیم در مجموع، مذاکرات مثبت بود.

فکت شیت برگه نکات کلیدی درباره‎ی تفاهم هسته‎ای ایران با کشورهای عضو ۱+۵ است که اخیرا به دلیل تفاوت فکت شیت آمریکایی با فکت شیت ایرانی مقامات وزارت خارجه کشورمان فکت شیت ایرانی را تهیه کرده‎اند که در صورت صلاحدید منتشر خواهند کرد.

انتهای پیام/