جزئیات مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت سرخس مشخص شد
جزئیات مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت سرخس مشخص شد
جزئیات مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت شهرستان سرخس با برگزاری جلسه‌ای در فرمانداری سرخس مشخص شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار نسیم‌سرخس، دیشب جلسه‌ای با موضوع تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت در فرمانداری سرخس با حضور سرپرست فرمانداری سرخس، مسئولان بهداشت درمان نفت شمال شرق، مسئول دفتر نماینده مجلس در سرخس، نماینده دادستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرخس برگزار و زمان‌بندی و نحوه مصاحبه‌ها تعیین شد.

مصاحبه داوطلبانی که با مدارک دانشگاهی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در آزمون ثبت‌نام کردند شامل سوالات تخصصی، کامپیوتر، زبان انگلیسی و بررسی شخصیت داوطلب است و سطح سوالات متناسب با مدرک تحصیلی داوطلب است.

مصاحبه داوطلبانی که با مدرک دیپلم در آزمون ثبت نام کردند نیز شامل سوالات کامپیوتر، زبان انگلیسی و بررسی شخصیت داوطلب است

برای جلوگیری از هرگونه شائبه‌ای، مصاحبه تمامی داوطلبان توسط «سازمان بهداشت و درمان نفت تهران» انجام می‌شود و اتاق‌های مصاحبه به دوربین فیلم‌برداری و ضبط صدا مجهز است تا جلسه مصاحبه افراد ضبط و ذخیره شود.

زمان انجام هر مصاحبه حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است و مصاحبه‌ها از صبح شنبه ۱۲ شهریور ماه در رشته‌های مختلف و براساس حروف الفبا در دو نوبت صبح و عصر آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۱۶ شهریورماه به پایان می‌رسد. مکان مصاحبه‌ها نیز مرکز آموزش و رشد شهرک گاز شهید مهاجر است.

در اعلام نتایج نهایی، میزان تاثیر نمرات کتبی و مصاحبه در نمره نهایی به این صورت خواهد بود که از ۱۰۰ درصد نمره نهایی، ۶۰ درصد مربوط به نمره آزمون و ۴۰ درصد مربوط به نمره مصاحبه است.

زمان‌بندی مصاحبه‌ها براساس حروف الفبا و اسامی افراد تا فردا(چهارشنبه ۹ شهریورماه) از طریق رسانه‌های رسمی شهرستان اطلاع‌رسانی می‌شود.

مصاحبه داوطلبان رشته شغلی راننده آمبولانس در این مرحله انجام نمی‌شود و به زودی درباره زمان انجام مصاحبه و آزمون رانندگی این رشته شغلی اطلاع‌رسانی می‌شود.

لازم به ذکر است که سوالات اعتقادی، مذهبی و سیاسی در مرحله گزینش (بعد از اعلام نتایج نهایی) پرسیده می‌شود و پس از گزینش مرحله طب صنعتی(طب کار) است.

انتهای پیام/ع