فرمانده سپاه ولی امر گفت: فعالیت‌های مستشاری ما دخالت و ورود به حیطه حاکمیت داخلی هیچ کشوری نیست؛ بلکه جهت آماده کردن مردم آن کشورها برای دفاع از کشورشان در برابر قلدران و زورگویان است.
به گزارش نسیم سرخس، سردار ابراهیم جباری فرمانده سپاه ولی امر درباره احتمال نزدیک شدن داعش به حریم کشورمان و فعالیت‌های مستشاری کشورمان در سوریه و عراق، گفت: داعش برای رویارویی با جمهوری اسلامی ایران از قدرت لازم برخوردار نیست؛ اما در مقابل، سرمداران کفر و نفاق که این‌ها را پرورش و رشد دادند و به جان جهان اسلام انداختند، از آنها وحشت دارند.

وی افزود: اگر روزی فرا برسد که بخواهیم با داعش وارد صحنه جنگ شویم، آثاری از آنها باقی نمی‌ماند و تروریست‌های داعشی چون به این موضوع آگاهی دارند تاکنون به حریم کشورمان نزدیک نشده‌اند.

سردار جباری در پاسخ به این سؤال که چرا اشخاصی مثل شهید همدانی برای کار مستشاری به کشورهای منطقه اعزام می‌شوند، بیان داشت: ما یک وظیفه الهی داریم که قرآن، اسلام و دین به ما آموخته، و آن دمیدن روح مقاومت، اسلام‌خواهی، استکبارستیزی، عدالت‌خواهی، است؛ بر این اساس ما هیچ‌گاه دنبال جنگ نبوده و نیستیم، ولی وظیفه داریم که روح ایستادگی و استکبارستیزی را به جان مستضعفین عالم بدمیم؛ تا آنها هم در مقابل مستکبرین ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های مستشاری ما دخالت و ورود به حیطه حاکمیت داخلی هیچ کشوری نیست؛ بلکه جهت آماده کردن مردم آن کشورها برای دفاع از کشورشان در برابر قلدران و زورگویان است.

فرمانده سپاه ولی امر در ادامه اظهار داشت: بر اساس همین مأموریت، نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت سردارانی همچون شهید همدانی توانسته در تحقق چنین هدفی موفق باشد و صف واحدی را در برابر دشمنان اسلام آماده سازد.

منبع: دفاع پرس
انتهای پیام/