توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سرخس در عملیات نهضت انتظار
توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سرخس در عملیات نهضت انتظار
همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام علی(ع) و به عشق آن حضرت، 1100 بسته معیشتی و 200 دستگاه تبلت در عملیات فرهنگی و اجتماعی «نهضت انتظار» بین نیازمندان شهرستان سرخس توزیع شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، ظهر امروز همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام علی(ع) و به عشق آن حضرت، ۱۱۰۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ دستگاه تبلت در عملیات فرهنگی و اجتماعی «نهضت انتظار» بین نیازمندان شهرستان سرخس توزیع شد.

اداره تبلیغات اسلامی، محور عملیاتی شهید برونسی، آستان قدس رضوی، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام (ره)، پالایشگاه سرخس و مرکز نیکوکاری آل یاسین سرخس در این عملیات مشارکت داشتند.

سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تاکید بر اینکه توجه به افراد آسیب دیده از بحران کرونا باید مضاعف باشد، اظهار کرد: واکسیناسیون عمومی کرونا به تدریج شروع می‌شود و تمامی افرادی که در بخش مراقبت‌های ویژه کرونا در کشور و در بیمارستان سرخس فعالیت دارند تا قبل از عید واکسن دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: بعد از آن واکسیناسیون اقشار پرخطر و سنین بالا را در کشور داریم و باید شرایط واکسیناسیون عمومی را برای دریافت واکسن داخلی و خارجی در کشور، استان و شهرستانمان آماده کنیم.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت در شهرستان سرخس برای ما مولفه بزرگی است، افزود: مهم‌ترین مولفه سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه‌گذاران به شهرستان سرخس و یکی از موضوعاتی که برای آزاد شدن منطقه ویژه اقتصادی اهمیت دارد، امنیت پایداری است که در منطقه سرخس داریم.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: ۱۰۰ نوعروس نیازمند در شهرستان سرخس در نوبت جهیزیه هستند که کمک می‌کنیم این تعداد به صفر برسد.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه ذکر علی علیه‌السلام عبادت است، اظهار کرد: اگر در مجلسی نام امام علی علیه‌السلام برده شود، زینت آن مجلس می‌شود.

امام جمعه سرخس با تقدیر از نهادهایی که در عملیات انتظار مشارکت داشتند، تصریح کرد: امروز همه گدایان در خانه علی را می‌زنند.

وی با بیان اینکه بهترین عمل امیرالمومنین علی علیه‌السلام به فکر خلق خدا بودن آن حضرت بود، گفت: امام علی علیه‌السلام در اوج ارتباط با خدا هم این عمل نیکو را انجام می‌دادند.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه امام علی علیه‌السلام دو عمل نماز و زکات را با هم انجام می‌دادند، خاطرنشان کرد: آن حضرت هم از عشق خدا و هم از درد محرومان شب‌ها خواب نداشتند.

امام جمعه سرخس در پایان تاکید کرد: در دوره‌ای که سفره‌های مردم خالی و معیشت مردم سخت شده، باید همه نهادها پای‌کار پر کردن سفره مردم باشند.

انتهای پیام/