عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد : تلاش هایی مشکوک در حال مشاهده شدن است که قصد نفوذ در این نهاد عالی و مرتفع نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از رهیاب نیوز، آیت الله  محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در خصوص ورود برخی جریانات سیاسی وابسته فتنه به انتخابات خبرگان رهبری اظهار کرد: مجلس خبرگان در این فراز و نشیب ها، فتنه ها و بحرانهایی که پیش آمده پشتوانه خیلی مهمی برای مقام معظم رهبری است و به برکت این پشتوانه مقام معظم رهبری با اقتدار و با عظمت و حکمت بحران ها را پشت سر گذاشته و کشتی انقلاب را از میان امواج هولناک و خطرناک به ساحل مقصود رساندند و به طرف مقصود با سرعت در حال پیشروی هستند.
امام جمعه موقت اهواز افزود : از این جهت دشمنان خارجی و ایادی داخلی به فکر افتادند تا بلکه در مجلس خبرگان نفوذ کنند که بتوانند جلوی رشد سریع انقلاب و اقتدار مقام معظم رهبری را بگیرند.

وی تصریح کرد : تلاش هایی مشکوک در حال مشاهده شدن است که قصد نفوذ در این نهاد عالی و مرتفع نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند.

آیت اله حیدری کار مجلس خبرگان را سیاسی دانست و تاکید کرد : اگر سیاسی شدن مجلس خبرگان به معنی باندبازی و کشاندن اختلافات حزبی به درون مجلس خبرگان باشد؛ این سهم مهلک و خطرناکی است که نباید اتفاق بیفتد.

وی در پایان خاطرنشان کرد : نباید این سیاست بازی که در خارج از مجلس خبرگان است به درون آن راه پیدا کند که این برخلاف سلامت و قداست خبرگان است.

انتهای پیام/م