تشکیل جلسه ویژه برای رسیدگی به وضعیت پیمان خودروهای سبک استیجاری شرکت نفت و گاز شرق در فرمانداری سرخس
تشکیل جلسه ویژه برای رسیدگی به وضعیت پیمان خودروهای سبک استیجاری شرکت نفت و گاز شرق در فرمانداری سرخس
حسن نوری‌زاده گفت: ۱۵ روز پیش، شرکت نفت و گاز شرق به خصوص بخش امور پیمان‌ها و حقوقی این شرکت را موظف کردیم تا این موضوع را ظرف دو هفته رسیدگی و پیگیری کنند اما متاسفانه اقدامی در این زمینه انجام نشد.

به گزارش نسیم‍‌سرخس به نقل از سرخس خبر حسن نوری‌زاده درباره نامه ۱۴۵ راننده و مالک خودروهای سبک استیجاری شرکت نفت و گاز شرق که خواستار رسیدگی به وضعیت پیمان خود شده بودند، گفت: ۱۵ روز پیش، شرکت نفت و گاز شرق به خصوص بخش امور پیمان‌ها و حقوقی این شرکت را موظف کردیم تا این موضوع را ظرف دو هفته رسیدگی و پیگیری کنند اما متاسفانه اقدامی در این زمینه انجام نشد.

سرپرست فرمانداری سرخس بیان کرد: با توجه به اینکه اقدامی در این زمینه انجام نشد، فردا(دوشنبه) ساعت ۸ صبح جلسه ویژه‌ای برای بررسی پیمان خودروهای سواری شرکت نفت و گاز شرق با حضور مدیرعامل، مسئول امور اداری، مسئول امور پیمان‌ها و پیمانکار شرکت نفت و گاز شرق تشکیل می‌شود ضمن اینکه در این جلسه ۵ نفر از رانندگان نیز حضور دارند.

وی اظهار کرد: بررسی کارشناسی ما در فرمانداری سرخس نشان می‌دهد که هیئت مناقصه در تحلیل کارشناسی دچار اشتباه شده است.

نوری‌زاده در پایان تاکید کرد: این موضوع توام با آرامش و در بستر قانون پیگیری می‌شود و هیچگونه تجمعی در این زمینه نخواهیم داشت.

انتهای پیام/م.ع