فیضی‌پور با بیان هشدار امام خمینی نسبت به ترس از کسانی که حکم اسلام را مطابق اصول دیپلماسی قرار دهند گفت: حضرت امام (ره) می‌فرمودند ترس من این است که تحلیلگران امروز، 10 سال دیگر بر کرسی قضاوت بنشینند و بگویند که باید دید فتوای اسلامی و حکم اعدام سلمان رشدی مطابق اصول و قوانین دیپلماسی یا خیر؟!

به گزارش نسیم سرخس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ به مناسبت حکم تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با ارسال تابلوی حکم تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی به سفارت انگلستان، حمایت‌های این دولت از سلمان رشدی را محکوم کرد.

در همین راستا محمد محسن فیضی‌پور، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به نقش دولت انگلستان در حمایت از فردی که به اعتقادات میلیون‌ها مسلمان توهین و احساسات ایشان را خدشه‌دار کرده است، گفت: فردی که به اعتقادات میلیون‌ها مسلمان اهانت و احساسات آن ها را جریحه دار کرده است سال‌ها تحت حمایت دولت انگلستان بوده و ما حمایت‌های دولت انگلستان از سلمان رشدی را فراموش نخواهیم کرد.

این فعال دانشجویی افزود: حکم حضرت امام خمینی (ره) یک میزان و معیار در اصول دیپلماسی ما است. ما سخن حضرت امام در منشور روحانیت را فراموش نخواهیم کرد که فرمودند: «ما باید بدون توجه به غرب حیله‌گر و شرق متجاوز و فارغ از دیپلماسی حاکم بر جهان، درصدد تحقق فقه عملی اسلام برآییم.»

فیضی‌پور با بیان هشدار امام خمینی نسبت به ترس از کسانی که حکم اسلام را مطابق اصول دیپلماسی قرار دهند افزود: حضرت امام (ره) می‌فرمودند ترس من این است که تحلیلگران امروز، ۱۰ سال دیگر بر کرسی قضاوت بنشینند و بگویند که باید دید فتوای اسلامی و حکم اعدام سلمان رشدی مطابق اصول و قوانین دیپلماسی یا خیر؟!

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در دورانی که عده‌ای از مسئولان و حتی رئیس جمهور وقت ماجرای سلمان رشدی را پایان یافته می‌دانستند بر منطق حضرت امام تاکید داشتند گفت: امروز نیز رهبر انقلاب در جواب استفتائات خود پاسخ داده‌اند که «حکم همان است که امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) فرمودند».

این فعال دانشجویی در پایان اضافه کرد: جنبش دانشجویی از همه آزادی‌خواهان دعوت می‌کند که حکم امام (ره) را زنده کنند و هرکه در این راه کشته شود، همچون مصطفی مازح شهید خواهد بود. سلمان رشدی بداند که همچنان باید به زندگی کابوس بار خود که بدتر از هزار بار مردن خواهد بود ادامه دهد.

13941125000548_PhotoL.jpg
انتهای پیام/