راه‌اندازی مجدد باشگاه صنعت گاز سرخس مطالبه جدی ورزشکاران است
راه‌اندازی مجدد باشگاه صنعت گاز سرخس مطالبه جدی ورزشکاران است
صدری فر گفت: در مدت یک سال گذشته از 226 ورزشکار نخبه، داور و پیشکسوت ورزشی در شهرستان سرخس تجلیل شده است.

عیسی صدری فر، رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس در گفت‌وگو با خبرگار نسیم سرخس، با اشاره فعالیت‌های حوزه ورزش شهرستان سرخس در یک سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته جام ولایت در ۱۲ رشته ورزشی با حضور ۲ هزار ورزشکار از سطح شهرستان‌های خراسان رضوی با همکاری و کمک دفتر امامت جمعه، موسسه مردمی قرآن و عترت و آموزش و پرورش برگزار و به برندگان هدایایی تقدیم شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس به فعالیت‌های حوزه عمرانی ورزش این شهرستان اشاره کرد و افزود: ساخت و بهره‌برداری استادیوم کارگران با مساحت ۸ هکتار و گنجایش ۵ هزار نفر که کلنگ آن چندین سال قبل به زمین زده شده از مطالبات جدی ورزشکاران سرخسی است.

وی تصریح کرد: این مطالبه را از طریق نماینده حوزه انتخابیه پیگیر شدیم و در یک مرحله نیز مدیران استان از محل بازدید وامیدهایی را به مجموعه شهرستان دادند.

صدری فر بیان کرد: به دنبال لغو فعالیت باشگاه صنعت گاز سرخس در چندین سال قبل و از آن جا که یکی از مطالبات جدی جوانان و ورزشکاران فعالیت دوباره این باشگاه در شهرستان است، با همکاری نماینده شهرستان مکاتباتی را با وزارت نفت در این رابطه داشتیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس عنوان کرد: هم اکنون این وزارتخانه از چندین رشته ورزشی در سایر استان‌ها حمایت می‌کند و از آنجایی که شهرستان سرخس منبع تولید گاز و تامین‌کننده گاز ۶ استان کشور است، می‌طلبد که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی وزارتخانه برای راه اندازی مجدد این باشگاه حداقل در حد حمایت از ورزش‌های پایه، جوانان ما را حمایت کند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فعالیت‌های ورزشی شهرستان افزود: ما کماکان پیگیر توسعه ورزشی شهرستان در حوزه عمرانی هستیم و امیدواریم اعتبار سالن‌های سرپوشیده روستای شیرتپه و اسلام قلعه که نیمه تمام است، به‌زودی مراحل تخصیص خود را طی کرده و به دستمان برسد تا شرمنده ورزشکاران این دو روستا که پوشش خوبی با روستاهای دیگر دارند، نباشیم.

صدری فر در پایان با اشاره به تجلیل ۲۲۶ ورزشکار نخبه سرخسی گفت: با مساعدت نماینده مردم سرخس در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی این ۲۲۶ ورزشکار در طول مدت یک سال گذشته تجلیل شدند.

انتهای پیام/