تاکید امام جمعه سرخس بر حق مسلم جذب جوانان بومی در اشتغال بیمارستان نفت/ ابهامات شرایط سنی و تعریف بومی برطرف شود
تاکید امام جمعه سرخس بر حق مسلم جذب جوانان بومی در اشتغال بیمارستان نفت/ ابهامات شرایط سنی و تعریف بومی برطرف شود
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: در بحث اشتغال و جذب اخیر در بیمارستان نفت به مسئولان توصیه می‌کنم، نظارت جدی داشته باشند تا نیروهای که بومی منطقه هستند و حق مسلم آن‌ها جذب و اشتغال است، اتفاق بیفتد و با ابهاماتی چون شرایط سنی و تعریف بومی و توسعه آن حق مسلم آن‌ها از بین نرود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به درگیری‌های اخیر رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین اظهار کرد: جوانان فلسطینی با مقاومت خود جلوی اقدامات این رژیم جعلی را گرفتند.

امام جمعه سرخس افزود: انتظار صهیونیست‌ها این بود که نشست با مقامات عربی برای آن‌ها امنیت‌زا باشد، ولی فلسطینی‌ها نگذاشتند، موضوع فلسطین به حاشیه برود.

وی تصریح کرد: فلسطینی‌ها بر خلاف برخی کشورهای کوچک عربی که ساخته دست استعمار غرب هستند، هویتی تاریخی و هویت ملی اصلی دارند.

حچت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: فلسطینی‌ها از هویت مذهبی‌شان که مسجدالاقصی است و از هویت سرزمینشان با دادن جانشان محافظت می‌کنند.

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با تاکید بر اینکه همگان باید در حمایت از فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند، افزود: فلسطین امروز نیازمند حمایت جبهه مقاومت است؛ اکنون بیش از هر زمانی فلسطینیان عزیز نیاز به حمایت دارند و از ایران اسلامی که محور مقاومت است، انتظار حمایت بیشتری است.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: بعد از دو سال تعطیلی، مردم ایران اسلامی امسال باشکوه‌تر در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و مشت محکمی بر دهان صهیونیست‌ها می‌زنند.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: اهانت به قرآن در کشور سوئد، نشانه ضعف اروپا و غرب در مقابل اسلام‌خواهی است؛ غرب در مقابل منطق اسلام پاسخی ندارد و اسلام‌خواهی شتاب گرفته است.

وی در ادامه با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداران ما عزم‌های فولادین در دفاع از نظام اسلامی دارند؛ از الطاف خفیه الهی بود که نهاد مردمی و انقلابی سپاه پاسداران تاسیس شد.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: سپاه هم در پیروزی و هم در حفظ نظام اسلامی و هم در مقابله با دشمنان نظام اسلامی نقشی کلیدی دارد و خار چشم دشمنان و امید دوستان است.

امام جمعه سرخس در پایان با اشاره به موضوع مهم اشتغال در شهرستان تصریح کرد: در بحث اشتغال و جذب اخیر در بیمارستان نفت، به مسئولان توصیه می‌کنم، نظارت جدی داشته باشند تا نیروهای که در منطقه هستند و حق مسلم آن‌ها جذب و اشتغال نیروهای بومی است، اتفاق بیفتد و با ابهاماتی چون شرایط سنی و تعریف بومی و توسعه آن حق مسلم جوانان بومی از بین نرود.

انتهای پیام/