بیانیه کانون بسیج اساتید سرخس به مناسبت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی
بیانیه کانون بسیج اساتید سرخس به مناسبت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سرخس به مناسبت حماسه 9 دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سرخس به مناسبت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

سوره مبارکه الحج آیه ۳۸

«إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ آمَنوا ۗ إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوّانٍ کَفورٍ»

خداوند از کسانی که ایمان آورده‌اند، دفاع می‌کند؛ خداوند هیچ خیانتکار ناسپاسی را دوست ندارد!

بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان دائم در تلاش بودند تا وحدت میان مردم و نظام را خدشه دار کنند؛ وجود رهبر معظم انقلاب که به اعتراف بزرگ‌ترین اندیشکده های غربی، استاد دشمن شناسی است و شاگردان مکتب ایشان همچون شهید فخری زاده و شهید سلیمانی در برابر فتنه قد علم کردند و با شناخت صحیح از راهبرد دشمن و بصیرت بالای مردم فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

بصیرت یعنی اینکه نگاهمان به شخصیت‌ها نباشد، بلکه همواره به شاخص‌ها و ولایت چشم بدوزیم؛ بصیرت یعنی اینکه قرآن سر نیزه ما را از قرآن ناطق منحرف نکند.

فتنه ۸۸ یک جنگ احزاب واقعی بود که دشمنان خارجی اعم از آمریکا، صهیونیست‌ها، کشورهای اروپایی، برخی کشورهای مرتجع عرب، سلطنت طلبان، منافقین و نفوذی‌های داخلی(محور شرارت) با لشکر رسانه‌ای در ماهواره‌ها و فضای مجازی دست به دست هم دادند تا نظام اسلامی را ساقط کنند، اما دست قدرت خداوند مانع از این کار شد.

فتنه ۸۸ از جنگ هشت ساله هم خطرنا‌ک‌تر بود، زیرا دشمن همه امید ملت ایران را نشانه گرفته بود و به تعبیر مقام معظم رهبری، فتنه ۸۸ جنگ احزاب بود؛ از این رو نهم دی به ما می‌گوید در مقابل پیچیده‌ترین فتنه‌ها با بصیرت، صراحت، قاطعیت و ولایت پذیری می‌توان ایستاد.

پیام حماسه ۹ دی به مسئولان کشور این است که ملت ایران سرمایه صبور، صادق و پای کار نظام هستند، این ملت در همه عرصه‌ها در خط مقدم فداکاری بوده است و باید از این فرصت استفاده کرد و قدر خدمت به این مردم را دانست.

به برکت خون شهدا و بصیرت مردم، امروز با رشادت‌های جوانانی که در مکتب حاج قاسم سلیمانی بزرگ شدند، به نقطه پایانی ابرقدرتی آمریکا در منطقه و آغاز ابر قدرتی ایران رسیدیم.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سرخس، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالگرد سیدالشهدای محور مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، از مردم شریف و بزرگوار شهرستان سرخس به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیرشان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه تقدیر و تشکر می‌کند و بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد، تمام توان و دانش خود را برای حفظ و نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب در دانشگاه و جوامع علمی شهرستان به کار خواهند بست و از هیچ کمکی برای حل معضلات و مشکلات شهرستان سرخس دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/