بیانیه دفتر بسیج دانشجویی سرخس در آستانه ۱۳ آبان: الگوی انقلاب اسلامی ایران تنها راه رهایی از چنگال استکبار جهانی است
بیانیه دفتر بسیج دانشجویی سرخس در آستانه ۱۳ آبان: الگوی انقلاب اسلامی ایران تنها راه رهایی از چنگال استکبار جهانی است
دفتر بسیج دانشجویی شهرستان سرخس به مناسبت 13 آبان، روز استکبارستیزی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، دفتر بسیج دانشجویی شهرستان سرخس در آستانه سیزدهم آبان ماه روز استکبارستیزی بیانیه‌ای صادر کرد، متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

«وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ»

یهودان و ترسایان از تو خشنود نمی‌شوند، تا به آیینشان گردن نهی (بقره آیه ۱۲۰)

سیزده آبان، روز هیهات من الذله آزادگان تاریخ بر سر استکبار است! روز ملتی که به عاشورا و عاشوراییان ایمان دارد و پندارش این است که آفتاب ظهر عاشورا غروب نخواهد کرد.

کدامین ۱۳ آبان؟ ۱۳ آبان ۴۳ یادآور تبعید ۱۵ ساله امام امت به جرم افشای قانون ننگین کاپیتولاسیون یا ۱۳ آبان ۵۷ یاد آور کشتار مظلومانه دانش آموزان و یا ۱۳ آبان ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره)، آری ۱۳ آبان بستر حوادثی بزرگ در سال‌های متفاوت قبل و بعد از انقلاب بود ولی روح همه این حوادث افشاگر خوی شیطانی آمریکای جنایتکار و مبارزه مردم مسلمان ایران بر علیه استکبار جهانی است.

آری تبعید امام خمینی(ره) و کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان زمینه‌ساز انقلاب شکوهمند مردم مسلمان ایران و پایان رژیم دست‌نشانده پهلوی شد ولیکن واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود که برای اولین‌بار هیمنه پوشالین امپریالیسم آمریکا را در هم شکست و اوج خفت و زبونی این اهریمن جنایتکار را به رخ جهانیان کشانید و از سوی دیگر فریاد مظلومیت و آزادگی مسلمانان ایران را در پهنه گیتی طنین‌انداز کرد.

تسخیر سفارت شنود آمریکا و اسناد به دست آمده از آن در سال ۵۸ نقاب از چهره جلاد جهان بر انداخت و به ملت ما آموخت که آمریکا غیرقابل اعتماد است و نباید لحظه‌ای از وی غفلت کرد.

بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نشان داد که نظم نوینی که آمریکای جنایتکار از آن دم می‌زند توهمی بیش نبود و الگوی انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان تنها راه رهایی از چنگال استکبار جهانی خواسته همه ملل مظلوم جهان است و در این پیچ بزرگ تاریخی، بر مسؤولان جمهوری اسلامی ایران واجب است به وظیفه تاریخی خود مبنی بر تسخیر همه لانه‌های جاسوسی استکبار جهانی از همه جهان همت گمارند تا به‌زودی شاهد وقوع تقدیر الهی مبنی بر نابودی مستکبرین عالم باشیم.

و در پایان ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های سرخس از عموم ملت ایران اسلامی بزرگ و همچنین مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه سرخس می‌خواهیم که با قلب پاک و ایمان راسخ در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت نموده و با این حضور بار دیگر عهد و پیمان خودمان را با انقلاب و رهبر معظم انقلاب تا پای جان ببندیم.

و من الله التوفیق

دفتر بسیج دانشجویی شهرستان سرخس – ۱۲ آبان ۱۳۹۸

انتهای پیام/