بیانات رهبر انقلاب طرح دوقطبی سازی و فتنه‌انگیزی دشمن را خنثی کرد
بیانات رهبر انقلاب طرح دوقطبی سازی و فتنه‌انگیزی دشمن را خنثی کرد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: سخنرانی هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و اینکه دشمن اصلی یعنی آمریکا، اسرائیل و انگلیس خبیث را عوامل جریانات اخیر کشور معرفی کردند، طرح دوقطبی سازی و فتنه‌انگیزی دشمن را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) درباره وقایع اخیر کشور اظهار کرد: اصل و فرع را مقام معظم رهبری در خصوص وقایع اخیر کشور مشخص کردند.

امام جمعه سرخس افزود: اصل در قضایای اخیر دشمنی آمریکا، اسرائیل و نوکران آن‌ها است که با اصل ایران قوی، پیشرفته و مستقل مخالف هستند؛ قطعا دعوا بر سر حجاب نیست، بلکه بر سر ایران قوی است.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: دعوا بر سر این است که ایران قوی نباشد؛ آن کسانی که عوامل اصلی این تحرکات هستند، آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند، فقط برای اینکه امنیت کشور ما را به هم بریزند.

وی تصریح کرد: دشمن روی دو دسته جوانان هیجانی و برخی هم جاهل به‌واسطه فضای مجازی و منافقان خائن و تجزیه‌طلب‌ها و سلطنت‌طلب‌ها کار کردند تا در وقایع اخیر امنیت ما را خدشه‌دار کنند.

خطیب نماز جمعه سرخس با بیان اینکه خواص باید در این جریانات موضع حق را بیان کنند، گفت: سخنرانی هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و اینکه دشمن اصلی یعنی آمریکا و اسرائیل و انگلیس خبیث را عوامل جریانات اخیر معرفی کردند، طرح دوقطبی سازی، فتنه‌انگیزی و تفرقه‌افکنی آن‌ها را خنثی کرد.

امام جمعه سرخس با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما در وقایع اخیر مورد هجمه قرار گرفتند، افزود: حمله به پلیس، پایگاه بسیج و پاسگاه پلیس حمله به امنیت کشور است؛ نیروی انتظامی مظلوم ما در وقایع اخیر کتک خورد، مورد همجمه واقع شد، اما صف جاهلان و فریب‌خوردگان را با منافقان و دشمنان جدا کرد که تحسین آمیز است.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد : شعار نیروی انتظامی «پلیس خادم مردم؛ مردم حامی پلیس» واقعیتی انکارناپذیر است؛ پلیس حافظ امنیت کشور ما است؛ امنیت چیزی نیست که اگر از دست بدهیم به سادگی برگردد؛ وقایع سوریه از یک اعتراض عمومی شروع شد و داعشی‌ها و وحشی‌ها امنیت این کشور را به خطر انداختند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد موج دین هراسی، اسلام هراسی، شیعه هراسی، ایران هراسی و انقلاب هراسی در دنیا هستند، عنوان کرد: دشمن با راه انداختن موج انقلاب هراسی به‌دنبال این است تا بر طبل تفرقه بکوبد؛ دشمن دلخوش کرده تا میان نسل‌های انقلاب شکاف ایجاد کند، اما باید بداند که نسل‌های مختلف انقلاب مجاهدان فی سبیل الله هستند.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه حملات متعدد به مقر تروریست‌ها، حق جمهوری اسلامی ایران است و برای امنیت با احدی تعارف نداریم، گفت: رد پای رژیم صهیونیستی در کردستان عراق قابل مشاهده است و تا خلع سلاح کامل این حملات به تروریست‌ها توسط سپاه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: دشمنان از توان دفاعی و موشکی ما خبر دارند و این انتقام‌ها ممکن است به تلاویو و حجاز هم کشیده شود.

وی در پایان با بیان اینکه متاسفانه مسئله تکاثر به قبرها در شهرستان هم رسیده است، گفت: در اسلام نداریم که در ساخت قبرها انواع بناها را درست کنیم؛ بعضا مشاهده شده عکس خانم‌ها را روی قبرها می‌زنند که گناه است؛ مخارج آنچنانی را هم مردم حذف کنند و از شهرداری هم می‌خواهیم تا به قبرستان نظم بدهد.

انتهای پیام/