بهره‌برداری از بزرگراه مزداوند تا روستای گنبدلی محور مشهد- سرخس تا یک‌سال آینده
بهره‌برداری از بزرگراه مزداوند تا روستای گنبدلی محور مشهد- سرخس تا یک‌سال آینده
نوری‌زاده گفت: پیمانکار شرکت دی هم‌اکنون با توان نیروی انسانی بالا و تجهیزات خوب در سه نقطه جاده اصلی مشهد به سرخس حدفاصل شهر مزداوند تا روستای گنبدلی مشغول کار است و این قول را به مردم می‌دهیم که با نظارت مستمر در مدت یک‌سال، این بزرگراه زیر بار ترافیک برود و ما شرمنده مردم نباشیم.

حسن نوری‌زاده، فرماندار شهرستان سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد خودروهای ترانزیتی در محور مشهد- سرخس و دستور مستقیم استاندار خراسان رضوی، هفته گذشته جلسه‌ای با حضور معاون امور عمرانی استاندار و مدیران عامل دو شرکت پیمانکاری دی و طوس عامر برگزار شد.

فرماندار شهرستان سرخس افرود: در این جلسه مدیریت و نظارت بر اجرای پروژه بزرگراه حدفاصل مزداوند تا روستای گنبدلی محور مشهد- سرخس به فرمانداری شهرستان سرخس واگذار شد.

وی ضمن عذرخواهی از مردم شریف شهرستان سرخس تصریح کرد: با توجه به افزایش تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها که امروز در جاده سرخس به مشهد داریم، متاسفانه شاهد حوادث و اتفاقات تاسف‌باری برای همشهریانمان هستیم، در این راستا تصمیم‌گیری شد تا در مدت یک‌سال این پروژه به بهره‌برداری برسد.

نوری‌زاده بیان کرد: در نظارتی که روز گذشته داشتیم، پیمانکار شرکت دی هم‌اکنون با توان نیروی انسانی بالا و تجهیزات خوب در سه نقطه مشغول کار است و این قول را به مردم می‌دهیم که با نظارت مستمر در مدت یک‌سال، جاده اصلی مشهد به سرخس حدفاصل شهر مزداوند تا روستای گنبدلی زیر بار ترافیک برود و ما شرمنده مردم نباشیم.

انتهای پیام/