نفوذ در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی‌، اجتماعی و اقتصادی و حتی امنیتی وجود دارد امام مهم‌ترین آن‌ها نفوذ فرهنگی است که از علل و ریشه اساسی تغییر رفتار و سبک‌زندگی اسلامی است.

به گزارش نسیم سرخس به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: اگر چه تحول از درون جامعه زنان رشید ما در برآمدن و طلوع فجر انقلاب و به گل نشستن آن مثال زدنی است اما ریشه یابی وضع موجود و درمان انحرافات ضروری است.

وی ادامه داد: سالهاست که برنامه دشمن تغییر و استحاله سبک زندگی ایرانی اسلامی از طریق جنگ نرم و زمینه سازی نفوذ و سپس سلطه است که این نفوذ از مهد کودک‌ها توسط آژانس‌های سازمان ملل طراحی شده و در مراکز آموزش و تربیتی تا سطوح عالی و فرهنگ عمومی و فضای مجازی و رسانه ها به شدت ادامه دارد.

خزعلی ادامه داد: نفوذ در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی‌، اجتماعی و اقتصادی و حتی امنیتی وجود دارد امام مهم‌ترین آن‌ها نفوذ فرهنگی است که ازعلل و ریشه اساسی تغییر رفتار و سبک‌زندگی اسلامی است.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده مجمع عالی بسیج در تشریح علل انحراف، ابتدا به برنامه‌ها و سیاست‌های نفوذ اشاره کرد و گفت: ردپای این کودتای فرهنگی خاموش محسوس است، طبق سند پنتاگون، آژانس‌های مختلف سازمان ملل ایادی نفوذ برای تحقق دکترین امنیت ملل آمریکا و دفاع نظامی و غیر نظامی آمریکا در کشورها هستند و منویاتشان را تحت نام‌های زیبنده چون حقوق بشر، حقوق زنان وکودکان، بهداشت و سلامت و… پیگیری می‌کنند.

وی از انفعال خودی و رخنه بیگانه به عنوان دومین علل انحراف نام برد و گفت: مدخل دیگر بحران هویت و استحاله فرهنگی و نفوذ پذیری، انفعال نیرهای خودی است در حالی که استقامت و پایداری می‌تواند مانع بزرگی در قبال نفوذ باشد.

خزعلی در این زمینه به برخی تحرکات و تعهدات نه چندان آشکار در موضوع زنان و خانواده با آژانس‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: طبق مفاد این معاهدات، اطلاعات ریز زنان سرپرست خانوار در اختیار آژانس‌های سازمان ملل قرار می‌گیرد و با اجرای تور مطالعاتی در کشورهایی که به نظر آژانس برنامه‌های موفق برای تغییر این زنان دارند، نفوذ پذیری آغاز می‌شود به طوری که شاهد هستیم، اولین اولویت مسائل زنان در همایشی در دهه‌ی عاشورا به رسمیت شناختن زنان تن­فروش است یعنی مقابله صریح و رسمی با آیات سوره نور! زیرا مجازات­های مطروحه این سوره در مقابل این انحراف جنبه بازدارندگی داشت در حالی که این وادادگی ها به توسعه و ترویج انحراف می­انجامد.

وی از تحریف خط امام به عنوان یکی دیگر از علل انحراف نام برد و گفت: برنامه­ هایی به نام توانمندسازی زنان و تشویق به حضور اجتماعی که حضرت امام فرمودند(ره)، اما صرفا با بروز اجتماعی و مشارکت در مشاغل و آرزوی زنانه کردن مجلس از طریق تخصیص تحقیرآمیز سهمیه به زنان برای ورود به مجلس ادامه دارد و این همه تشویق افراطی به حضور و مشارکت در دو دهه اخیر نه تنها رفع مشکل نکرده که از قضا به افزایش معضلات و مشکلات نیز منجر شده است.
وی نتایج این انحرافات را حضور بی رویه زنان آن هم در مشاغل پست، حضوری بی‌واسطه، حیا زدایی در روابط اداری و دانشگاهی و بالا رفتن آمار طلاق و فساد و اعتیاد برشمرد.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده گفت: امسال نیز در تداوم همان طرح‌ها با تخصیص اولویت‌ها به اشتغال و سمن‌ها، ساختن شبکه­های اجتماعی زنان و حذف برنامه­ های «تحکیم خانواده» و «حجاب» برنامه­ ریزی‌ها صورت گرفته است. این در حالی است که حدود ۱۲ میلیون منتظر ازدواج و ۴ میلیون مطلقه و بیوه داریم که زمینه ایجاد بحرانی انفجاری با قدرت ۱۶ میلیون جوان پیش­روست که به این رقم یعنی سونامی تجرد پشت سد ازدواج نیز، با رشد نوجوانان هر سال حدود نیم میلیون افزوده می­ شود و از طرف دیگر فرهنگ مصرف و الگوی زندگی تجملاتی در رسانه­ها به جامعه تزریق می­ شود و آداب و رسوم و قوانین دست و پاگیر ازدواج هر روز بر این بحران می­ افزاید و با استفاده از نسخه­ های شکست خورده غرب پروژه­ ی نفوذ و انفعال و وادادگی نسبت به این الگوها هر روز نمایان تر می شود.

وی راه‌های برون رفت از وضع موجود در عرصه را خلع ید از آژانس‌های سازمان ملل و عناصر نفوذی آن‌ها در همه عرصه‌های کشور، مواجهه فعال با بحران زن و خانواده و شکاف نسلی القایی غرب که از آثار جهانی سازی مادی است، نظریه پردازی، مفهوم سازی و تولید علم بر مبنای علوم انسانی اسلامی، طراحی سیستم جامع و هماهنگ تبدیل مفاهیم نظری به برنامه‌های عملی و نقشه راه برشمرد.

انتهای پیام/م