سرخپوشان پایتخت گویا قرار نیست رنگ آرامش را ببینند چرا که این بار موضوع جدایی برانکو در نیم فصل مطرح شده است.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق شنیده‌ها برانکو و دستیارانش نزدیک به ۵ ماه است که مطالباتشان را دریافت نکرده‌اند و طبق قرار دادشان می‌توانند در صورت پرداخت نشدن مطالباتشان از پرسپولیس جدا شوند.

در حالی که برانکو و دستیارانش حقوقشان را دریافت نکرده‌اند اما طبق شنیده‌ها یک عضو هیات مدیره ۸۰۰ میلیون تومان دریافت کرده است.

گفته می‌شود این عضو هیات مدیره رابطه خوبی با برانکو ندارد و از زمان حبیب کاشانی تا به امروز ۸۸۰ میلیون تومان از باشگاه طلب داشته که پس از حضور خودش در هیات مدیره تصمیم گرفت تمام طلب‌ها صفر کند.

عبدی بیان کرده که پرداختی‌ها طبق زمان بندی مشخص انجام می‌شود اما گویا به این صورت نیست و قراردادها منصفانه پرداخت نمی‌شوند.

ماجرای قراردادها به همین جا ختم نمی‌شود چرا که  گفته می‌شود دو تن از بازیکنان مطرح پرسپولیس بیش از ۴۰ درصد قراردادشان را دریافت کردند و این مبلغ علاوه بر تسویه حسابشان بوده است.

در حالیکه این دو بازیکن بیش از ۴۰ درصد از قراردادشان را دریافت کردند اما بازیکنان جوان پرسپولیس نه تنها مطالبات گذشته را گرفتند بلکه در سال جدید تنها ۱۳ درصد از کل قرار دادشان را دریافت کرده‌اند.

صحت و سقم این موضوع را از جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره پرسپولیس جویا شدیم اما وی از این موضوع اطلاعی نداشت.

*برانکو برای پول ناراحت نمی‌شود

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در این باره گفت: حقوق برانکو و دستیارانش داده شده است. بر این اساس موضوع پرداخت نشدن مطالبات مربیان خارجی صحت ندارد.

خوردبین بیان کرد: برانکو هیچ وقت برای پول ناراحت نمی‌شود، وی تمرکزش بر تیم است و قصد جدایی از پرسپولیس در نیم فصل را ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من از پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان عضو هیات مدیره اطلاع ندارم تا در این باره توضیح دهم.

انتهای پیام/م