بازداشت متخلفان چهارشنبه‌سوری در سرخس تا پایان تعطیلات
بازداشت متخلفان چهارشنبه‌سوری در سرخس تا پایان تعطیلات
علائی گفت: برابر هماهنگی با مقام قضائی، برهم زنندگان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال در شهرستان سرخس تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر خواهند برد.

سید محمود علائی، فرمانده انتظامی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: برابر هماهنگی با مقام قضائی، برهم زنندگان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر خواهند برد.

فرمانده انتظامی سرخس افزود: پلیس هیچ‌گاه مخالف شادی مردم نیست؛ افرادی که به بهانه شادی، قصد هرج و مرج و بی نظمی داشته و برای خانواده‌ها و مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند، روی صحبت و اخطار پلیس با این دسته از افراد است.

وی بیان کرد: پلیس با برهم زنندگان آرامش مردم و افرادی که برای شهروندان و خانواده‌ها ایجاد مزاحمت و یا ایراد آسیب و خسارت به اموال و تجهیزات را دارند، قاطعانه برخورد و علاوه بر دستگیری و بازداشت آن‌ها، خودرو و موتورسیکلت این افراد نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.

علائی عنوان کرد: خانواده‌ها با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود و جلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.

فرمانده انتظامی سرخس در پایان از مردم خواست، در صورت هرگونه نیاز به کمک پلیس و یا معرفی افراد مزاحم و هنجارشکن، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/