ایران اسلامی در تله‌های سیاسی- امنیتی منطقه قرار نمی‌گیرد
ایران اسلامی در تله‌های سیاسی- امنیتی منطقه قرار نمی‌گیرد
حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی پشت صحنه تحرکات اخیر در مرزهای کشورمان است، گفت: ایران اسلامی در تله‌های سیاسی- امنیتی منطقه قرار نمی‌گیرد و هرگونه توطئه‌ای را برای تغییر مرزها نمی‌پذیرد و اجازه نمی‌دهد اسرائیل از این توطئه‌ها در منطقه سودی ببرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی با مجرمان باید با شدت و با مردم با دوستی رفتار کند؛ رفاقت با مردم باید سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد.

امام جمعه سرخس افزود: نیروی انتظامی باید برای خدا کار کند؛ دقت، انضباط و جدیت نیروی انتظامی را به حد اعلا می‌رساند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره «جهاد تبیین» اشاره و تصریح کرد: تبیین در حقیقت جان مایه اربعین حسینی و قیام عاشورا است.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: در جهاد تبیینی باید بدون ایجاد فتنه، فساد و غرض ورزی و بدون پرهیز از تهمت مسائل را تبیین کرد.

امام جمعه سرخس در ادامه با اشاره به اینکه تحرکاتی را در مرزهای کشورمان با برخی کشورهای همسایه همچون افغانستان و باکو شاهد هستیم، گفت: پشت صحنه این تحرکات آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی استاد ماهر صبر در برابر اقدامات برخی همسایگان است، تصریح کرد: ایران اسلامی در تله‌های سیاسی- امنیتی منطقه قرار نمی‌گیرد و هرگونه توطئه‌ای را برای تغییر مرزها نمی‌پذیرد و اجازه نمی‌دهد اسرائیل از این توطئه‌ها در منطقه سودی ببرد.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه مقاومت یمن در حال پیروزی بر دشمن سعودی است، عنوان کرد: لحن ملک سلمان در سازمان ملل نشانگر پیروزی یمن قهرمان است؛ پیروزی قاطع با یمن است و رژیم سعودی به زودی نابود می‌شود.

خطیب نماز جمعه سرخس با تسلیت ارتحال علامه ذوفنون حسن زاده آملی خاطرنشان کرد: بهترین تعریف را مقام معظم رهبری از ایشان داشتند که فرمودند، علامه حسن زاده آملی «سالک توحیدی» بودند.

امام جمعه سرخس در پایان با اشاره به فداکاری علی لندی نوجوان ایذه‌ای که برای نجات دیگران خودش را به خطر انداخت و جان به جان آفرین تسلیم کرد، گفت: این نوجوان دهه هشتادی نشان داد که دهه هشتادی‌ها هم می‌توانند برای حفظ ارزش‌ها با از خودگذشتگی جلوه نمایی کنند؛ این نوجوان دهه هشتادی راه شهید فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌ها را زنده کرد.

انتهای پیام/