اندر خم مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت سرخس
اندر خم مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت سرخس
آزمون استخدامی بیمارستان غدیر نفت سرخس که با ورود به موقع مسئولان این شهرستان به سمت جذب نیروهای بومی رفت و با صرف انرژی و هزینه زیاد برگزار شد، امروز در مرحله مصاحبه گیر کرده و نه فقط ۴۰۰ نفر بلکه ۴۰۰ خانواده بیش از سه هفته است که در انتظار اعلام دقیق زمان برگزاری مصاحبه هستند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، علیرضا علی‌صوفی، فعال رسانه‌ای شهرستان سرخس در یادداشتی درباره تعیین زمان مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس نوشت: روزی نیست که پیامی از سوی داوطلبان به این رسانه ارسال نشود و پیگیر زمان مصاحبه آزمون استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس نباشند اما آنچه که هر روز زمانش نامشخص‌تر می‌شود همین زمان مصاحبه است. از مسئولان که پیگیری می‌کنیم خودشان نیز نمی‌دانند که چه موقع مصاحبه‌ها انجام می‌شود و با اما و اگر پاسخ ما را می‌دهند.

ظاهراً موضوع خیلی جدی دنبال نمی‌شود؛ می‌گویند باید مشخص کنیم که مصاحبه‌ها را دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام دهد یا بهداشت و درمان صنعت نفت؟! البته برخی اوقات نیز سخن از مراحل دریافت پروانه بهره‌برداری بیمارستان می‌زنند؛ به هر حال و با وجود پیگیری‌های مختلفی که انجام دادیم اما پاسخ دقیق و مشخص نبوده.

سرپرست فرمانداری سرخس هفته گذشته در گفت‌وگویی گفته بود که فرآیند مصاحبه تا پایان هفته جاری شروع می‌شود اما هنوز آن هم مشخص نیست.

آزمونی که با ورود به موقع مسئولان شهرستان به‌خصوص سرپرست فرمانداری سرخس به سمت جذب نیروهای بومی رفت و با صرف انرژی و هزینه زیاد برگزار شد، امروز در مرحله مصاحبه گیر کرده است و نه فقط ۴۰۰ نفر بلکه ۴۰۰ خانواده بیش از سه هفته است که در انتظار اعلام دقیق زمان برگزاری مصاحبه هستند تا از این بلاتکلیفی و سردرگمی خارج شوند.

یادداشت از علیرضا علی صوفی- فعال رسانه‌ای

انتهای پیام/