انتخاب کارمند پالایشگاه سرخس به عنوان مهندس سرآمد وزارت نفت
انتخاب کارمند پالایشگاه سرخس به عنوان مهندس سرآمد وزارت نفت
در دومین جشنواره بسیج سرآمدان فناوری و صنعت که توسط سازمان بسیج مهندسین برگزار شد، یونس نیک پرست از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس به عنوان یکی از نمایندگان شرکت ملی گاز حضور یافت که وی با افتخار به عنوان مهندس سرآمد وزارت نفت در این جشنواره انتخاب شد. 

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در دومین جشنواره بسیج سرآمدان فناوری و صنعت که توسط سازمان بسیج مهندسین برگزار شد، یونس نیک پرست از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس به عنوان یکی از نمایندگان شرکت ملی گاز حضور یافت که وی با افتخار به عنوان مهندس سرآمد وزارت نفت در این جشنواره انتخاب شدند.

 

یونس نیک پرست در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، در زمینه موفقیت خود در این جشنواره اظهار کرد: در این جشنواره ۲۷۰ نفر مهندس، مخترع و پژوهشگر برتر کشور حضور داشتند و در بخش حرفه ای نمایشگاه از میان دو هزار طرح ارسال شده به این جشنواره ۲۸۰ طرح انتخاب شد.

 

وی تصریح کرد: در طرح‌های بخش آماتور نمایشگاه از میان ۵۳ طرح ارسال شده ٢٠ طرح منتخب در پنج غرفه نمایشگاهی در معرض دید علاقه مندان قرار داشت.

 

نیک پرست که از نخبگان جوان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس است، در گذشته نیز افتخارات بسیار کسب کرده است که از جمله آنها می توان به نفر برتر شرکت ملی گاز در جشنواره تولید پایدار گاز سال ۱۳۹۴، مخترع برتر جشنواره رویش، انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر در چندین جشنواره ملی و همچنین ارائه ده ها مقاله عملی در مجلات معتبر خارجی و داخلی اشاره کرد.

 

این مخترع هم اکنون به عنوان مدیر مرکز رشد و نوآوری پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در حال خدمت است.

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : نسیم سرخس