انتخاب درست سبک زندگی
انتخاب درست سبک زندگی
کدام سبک زندگی را می پسندید؟ سبک زندگی که شما را به جای سعادت و کمال به نابودی و فساد میکشانند یا سبک زندگی که شما را به سوی سعادت و کمال میرساند

به گزارش باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی حرف تو وبلاگ «افسران جوان جنگ نرم» نوشت:

 

برای دانلود با کیفیت عالی اینجا کلیک کنید (دانلود کنید)

 

کدام سبک زندگی را می پسندید؟ سبک زندگی که شما را به جای سعادت و کمال به نابودی و فساد میکشانند یا سبک زندگی که شما را به سوی سعادت و کمال میرساند .سبک زندگی غربی بر پایه فلسفه اومانیسمی یا مادی‌گرایی شکل گرفته است، این فلسفه بر آن است که هر چه بر اساس مادیات آن هم در جهت کثرت و افزایش آن باشد، ‌خوشبختی بیشتری را به همراه خواهد آورد.اما بر عکس این سبک ،سبک اسلامی وجود دارد که انسان را به سمت معنویت و کمال سوق میدهد و ما را بسوی آرامش و امنیت سوق میدهد.

زندگی که براساس سبک زندگی اسلامی پایه گذاری شود زندگی آرام و بانشاط است و در این زندگی فرزندان به خوبی تربیت می شوند .

 رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکیداتی در مورد توجه به سبک زندگی اسلامی کردند و در این مورد شکی نیست که سبک زندگی هر فرد برمبنای هدف آن فرد از زندگی مشخص می‌شود، همچنین طبق آیه ۵۶ سوره ذاریات، اساساً هدف از آفرینش انسان، عبادت خداست یعنی این‌که به طور کلی سبک زندگی اسلامی، عبودیت است و این عبودیت طبق فرمایش امام صادق (ع) بر چهار اصل برخورد با خدا، برخورد با خود، برخورد با خلق و برخورد با دنیا، استوار است.

امروز دشمنان اسلام با ابزارهای پیشرفته ای سعی میکنند که سبک زندگی اسلامی را تغییر بدهند .با ابزار های مثل ماهواره و شبکه های اجتماعی سعی در نفوذ در فرهنگ و ارزش های یک جامعه هستند تا با تغییر باور ها و افکار بتوانند سبک زندگی خودشان که مادی گرایی هست را جایگزین سبک زندگی اسلامی بکنند .

دشمن سرمایه گذاری های کلان سعی در نابودی فرهنگ و ارزش های یک ملت اسلامی هست .سالانه میلیارد ها دلار بودجه تصویب میکنند برای تخریب و نفوذ و نابودی فرهنگ اسلامی.

ما در یک کشور اسلامی زندگی میکنیم ما باید کاری کنیم که کل دنیا زندگی ما را به عنوان الگوی زندگی قرار دهند ولی متاسفانه بعضی از ماها تحت تاثیر اهداف دشمن قرار میگیریم و بجای اینکه کاری کنیم که کشور های دنیا ما را الگو قرار دهند کاری میکنیم که فرهنگ و ارزش های یک کشور زیر پا گذاشته شود .

امروز در جنگ نرم هستیم که جنگی بسیار خطرناک تر از جنگ سخت هست .در جنگ نرم دشمن هدفش این است که اعتقادات و باور های یک ملت را نابود کند .و سعی میکند که باور ها و فرهنگ خودش را بر این ملت ها غالب کند .تا مردم کشور مورد هدف طرز فکرش مثل دشمن باشد.

یکی از مهم ترین اهداف اسکبار جهانی و کشور های غربی این هست که سبک زندگی اسلامی را تغییر دهند .با راه اندازی هزاران شبکه های ماهواره ای و قرار دادن رایگان این شبکه ها به کشور های اسلامی سعی میکنند که فرهنگ خودشان را به این کشور ها صادر کنند .در حالی که همین شبکه ها در کشور های خودشان مسدود میباشد و هرکسی میخواهد این شبکه ها را ببیند باید پول پرداخت کند ولی برای ما کاملا رایگان است و این یعنی خطر ….

حالا انتخاب با شماست که کدام سبک زندگی را انتخاب کنید کاملا آزاد هستید اتنتخاب کنید ولی باید اینو دانست که هر کشوری سعی میکند که سبک زندگی خودش را به جهانیان صادر کند و بشناساند نه فرهنگ و سبک زندگی کشور های دیگر را …

من کشورم و دینم را دوست دارم و دوست دارم که وقتی به یکی کشوری سفر کردم مردم آن کشور با اخلاقم و پوششم بدانند که من یک ایرانی و یک مسلمان هستم دوست دارم یک ایرانی باشم تا یک ایرانی غرب زده.

دوست دارم کشورم برای جهانیان الگو باشد .دوست دارم دینم اسلام در جهان شناخته شود .دوست دارم با رفتار هایم همه به اسلام بپیونند و اسلام در جهان گسترش یابد .

دوست دارم با پوششم و حجابم و اخلاق و رفتارم دینم اسلام را گسترش دهم .و دوست ندارم با پوشش ناجور خودم فرهنگ غربی را گسترش دهم .

انتهای پیام/