فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مرزهای جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین مرزهای جهان هستند، گفت: مجموعه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحث حفاظت از مرزها اقدامات گسترده‌ای دارد.
به گزارش نسیم سرخس، امیر سرتیپ ستاد احمدرضا پوردستان صبح امروز در حاشیه عیادتی که از جانبازان آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) مشهد داشت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق زیارت و دیدار جانبازان قطع نخاعی این مرکز را داشتیم و خاطره رشادت‌ها، صبوری‌ها و فداکاری‌های اسوه‌های صبر و استقامت برایمان زنده شد، کسانی که هیچگاه فراموش نخواهند شد.وی با بیان اینکه با دیدن جانبازان انرژی مضاعف گرفتیم، افزود: این انرژی به سربازان نظام مفدس جمهوری اسلامی ایران منتقل می‌شود و باید تا ابد گوش به فرمان مقام معظم رهبری، فرمانده معزز کل قوا باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ‌درباره آمار شهدا و جانبازان این ارگان نظامی خاطرنشان کرد: ۴۶ هزار شهید و ۱۲۶ هزار جانباز در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم که امور آن‌ها توسط مدیر امور درمان این ارگان نظامی درحال پیگیری است.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در بحث تسهیلات، حقوق و مزایای جانبازان اقداماتی داشته است، گفت:‌ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم تورها و سفرهای زیارتی و سیاحتی را برای این دلاورمردان دارد که طبق سهمیه پیش‌بینی شده آن‌ها را ارائه می‌دهد، هرچند که تمامی این خدمات هم پاسخگوی رشادت‌ها، فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های آن‌ها نیست.

پوردستان درباره جدیدترین اقدامات حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: مجموعه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحث حفاظت از مرزها اقدامات گسترده‌ای دارد و استقرار نیروها را در چند لایه داشته‌ایم تا ضمن شناسایی دقیق تهدیدات دشمنان به شکلی قاطع با آن‌ها برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه قاطعانه اعلام می‌‎کنیم مرزهای جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین مرزهای جهان هستند، تأکید کرد: تا پایان امسال ۳ رزمایش در جنوب شرق، جنوب غرب و مرکز کشور انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره اظهارات اخیر حسن عباسی‌ گفت: از طریق مدیریت حقو‌قی نیروی زمینی ارتش‌ علیه عباسی طرح دعوا شده و وی بدون شناخت و آگاهی اقدام به بیان سخنانی نسنجیده کرد و باید هرچه زودتر از مجموعه  ارتش جمهوری اسلامی ایران و عموم ملت ایران عذرخواهی کند، در غیر این صورت موضوع به طور جدی‌تر پیگیری می‌شود و منتظر واکنش مراجع قضائی در این ارتباط خواهیم بود.

منبع: تسنیم
 انتهای پیام/