امروز لبیک به ندای امام زمان حضور در پای صندوق‌های رای است
امروز لبیک به ندای امام زمان حضور در پای صندوق‌های رای است
حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه تقابل اسلام و کفر به حد نهایی خودش رسیده است، گفت: امروز لبیک به ندای امام زمان حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی میراث امام رضا (ع) است، اظهار کرد: با هجرت و ورود امام رضا(ع) به کشور ایران کشور ما کشور اهل بیت (ع) شد و انقلاب اسلامی که مقدمه ظهور است، شکل گرفت.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی حججی‌ها و سلیمانی‌های زیادی جانشان را دادند، تصریح کرد: ملت ایران با حضورشان در صحنه‌‎های انقلاب باید قدردان این جانفشانی‌ها باشند.

وی عنوان کرد: فتنه‌ها و خطرات برای ملت ایران است، اما کشور ما کشور امام زمان (عج) است؛ اصل نظام و حکومت ما با عنایت امام زمان پیروز شد و تا ظهورش با عنایت ایشان حفظ می‌شود.

حجت‌الاسلام بختیاری با تبریک هفته قوه قضائیه از تلاش جهادی کارکنان دادگستری شهرستان سرخس تقدیر کرد و گفت: تحولی که در دستگاه قضایی در حال انجام است، ان شاء الله مشکلات مردم را کم می‌کند.

خطیب نماز جمعه سرخس ادامه داد: برای خشکاندن فساد باید همه قوا پای کار باشند و در این میان اصل فساد باید در قوه مجریه ریشه کن شود.

امام جمعه سرخس افزود: یکی از سرمایه‌های نظام آیت الله بهشتی بودند که توسط منافقین به شهادت رسیدند؛ منافقینی که بویی از انسانیت نبردند و ۱۷ هزار تن از بهترین عزیزان ما را به خاک و خون کشیدند امروز به ملت ایران می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید و خودشان را منجی معرفی می‌کنند.

وی اضافه کرد: منافقین اگر در کشور ما مسلط شوند، به خودشان هم رحم نمی‌کنند؛ آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی جنایتکار که امروز با مشکلات متعدد روبرو هستند، می‌گویند در انتخابات مردم ایران شرکت نکنند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: امروز رژیم سعودی که فرق صندوق میوه و رای را تشخیص نمی‌دهد، شعار عدم رای برای ملت ایران می‌دهد.

امام جمعه سرخس اضافه کرد: امروز وظیفه داریم با رای دادن اعتقادمان را به اسلام نشان بدهیم؛ هر کسی که مهر انتخابات در شناسنامه‌اش باشد، مهر ولایت را دارد؛ اگر کسی بمیرد و مهر ولایت را نداشته باشد، قطعا در جهنم است‌.

خطیب نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه تقابل اسلام و کفر به حد نهایی خودش رسیده است، گفت: مردم ولایتمدار ایران باید به سوی صندوق‌های رای بشتابند تا با درج مهر ولایت در شناسنامه‌ها، پشتوانه قوی مردمی پشت نظام اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: امروز لبیک به ندای امام زمان حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای است؛ انتخابات برای نظام اسلامی آبرو است.

انتهای پیام/