امام خمینی(ره) محور و خط مقدم پیوند مسلمانان جهان بودند/ جهان معاند از رشد جبهه مقاومت هراس دارد
امام خمینی(ره) محور و خط مقدم پیوند مسلمانان جهان بودند/ جهان معاند از رشد جبهه مقاومت هراس دارد
امام جمعه اهل سنت سمنگان تایباد با بیان اینکه امام خمینی(ره) بنده مخلص خدا و محور و خط مقدم پیوند مسلمانان جهان بودند، گفت: امام در پیروزی‌ها مغرور نمی‌شدند و در شکست‌ها هم ناامید نبودند و توکل به خدا و امدادهای غیبی داشتند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مراسم سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) دیشب با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت، جمعی از مسئولان و اجتماع بزرگ جامعه اهل سنت شهرستان سرخس در مدرسه شهید محمدی روستای قوش عظیم این شهرستان برگزار شد.

مولوی علیرضا یعقوبی، امام جمعه اهل سنت سمنگان تایباد در این مراسم اظهار کرد: امام(ره) با دو محور کلیدی فرمودند، حکومت آینده اراده ذات رب عالمین و دوم پشتوانه مردم شریف ایران زمین است و این شاکله نظام اسلامی را تشکیل داد.

وی با بیان اینکه خدامحوری، مردم‌باوری و خودباوری سه باور بزرگ امام بود، افزود: امام فرمودند، عالم محضر خداست و این عمق خداباوری امام بود.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت تایباد بیان کرد: امام شخصیتی بود که در مقابل دشمنان همچون توفان بود؛ بیداری جهان اسلام امروز مدیون قلم و بیان امام است.

مولوی یعقوبی عنوان کرد: امام خمینی(ره) بنده مخلص خدا و محور و خط مقدم پیوند مسلمانان جهان بودند.

وی ادامه داد: امام کوه صلابت و استقامت بود؛ امام در پیروزی‌ها مغرور نمی‌شدند و در شکست‌ها هم ناامید نبودند و توکل به خدا و امدادهای غیبی داشتند؛ امام به‌عنوان قدرتمندترین شخصیت معاصر در آرامش و اطمینان و صلابت شناخته می‌شوند.

این عالم اهل سنت استان خراسان رضوی افزود: سراسر زندگی امام آرامش و اطمینان است؛ امام در دل مردم جای داشتند؛ مردم امام را به‌عنوان یک شخصیت معنوی باور داشتند و باور امام بر مردم هم بر اساس اندیشه فلسفی بود که فرمودند، مردم ولی نعمت ما هستند.

مولوی یعقوبی نصریح کرد: دشمن تلاش دارد تا هویت را از مردم ما بگیرد؛ ملت اگر خودش را باور نداشت، حتما گرفتار می‌شود؛ توکل به خدا و خودباوری پیروزی را حاصل می‌کند.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام از جمع مسلمانان هراس دارند؛ برکت وحدت مسلمانان، دشمن را به هراس انداخته است و دشمن از رشد سریع جامعه بزرگ ایران و ایرانی هراس دارد؛ جهان معاند از رشد جبهه مقاومت امروز هراس دارد و این بزرگ‌ترین تیری است که دنیای کفر را از بین می‌رود.

انتهای پیام/