اقدام عجیب کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی +عکس
اقدام عجیب کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی +عکس
نشست خبری سرمربی تیم ملی در حالی با تاخیر آغاز شد که وی با ۴ دروازه‌بان تیم ملی به محل کنفرانس آمد.
به گزارش نسیم سرخس به نقل از مشرق، نشست خبری قبل از دیدار ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۲ امروز در سالن کنفرانس کمپ تیم‌های ملی برگزار شد که این کنفرانس با حاشیه‌هایی همراه بود.

* سرمربی ترکمنستان سه دقیقه زودتر به سالن آمد، اما نکته قابل توجه در زمان نشست وی، هرج و مرج و شلوغی توسط برخی از افراد غیرمسئول ایجاد شده بود.

* بازیکن تیم ملی ترکمنستان زمانی که می‌خواست نشست را ترک کند به دلیل ندیدن در شیشه‌ای، محکم با صورت به در برخورد کرد که این موضوع، حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

* نشست سرمربی ترکمنستان خیلی زود به پایان رسید و همین موضوع باعث شد تا فاصله‌هایی زیادی در بین نشست خبری دو سرمربی پیش بیاید.

* کی‌روش قرار بود از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه پاسخگوی خبرنگاران باشد که به دلیل حضور برخی از افراد کم‌توان ذهنی در تمرین تیم ملی نشست سرمربی ایران با یک ربع تأخیر آغاز شد.

* ناظر فیلیپینی مسابقه فردا در نشست خبری حضور داشت. او در بین دو نشست دقایقی را به چرت زدن پرداخت.

* کارلوس کی‌روش در نشست‌های خبری قبل از مسابقات که دست به اقدامات عجیبی می‌زند، امروز نیز این کار را انجام داد و ۴ دروازه‌بان تیم ملی را با خود به نشست خبری آورد که این موضوع موجب تعجب همگان شد و اینکه با حضور این ۴ گلر، جا برای نشستن برخی افراد مثل مدیر رسانه ملی وجود نداشت و حتی مترجم کی‌روش چند صندلی دور از او نشست.

* قبل از آغاز نشست، کی‌روش و حقیقی برای لحظاتی به صورت درگوشی با هم صحبت کردند.

* برخی از خبرنگاران از کی‌روش در مورد مسائل هفته اخیر تیم ملی سؤال کردند، که چون این موضوع غیرفنی بود، کی‌روش پس از هماهنگی با مدیر رسانه تیم ملی، آنها را جواب نداد و حتی یک جا اعلام کرد که از ترس اخراج، ترجیح می‌دهد پاسخگوی سؤالات نباشد.

در پایان این نشست، مربی تیم ملی با ۴ دروازه‌بان این تیم عکس یادگاری گرفت.

حضور عجیب کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی +عکس
انتهای پیام/