اقتصاد ایران گروگان برجام نیست/ مشکلات اقتصادی نسخه علاج داخلی دارد
اقتصاد ایران گروگان برجام نیست/ مشکلات اقتصادی نسخه علاج داخلی دارد
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه اقتصاد ایران گروگان برجام، معطل انتخابات آمریکا و لبخند اروپایی‌ها نیست، گفت: مشکلات اقتصادی ما نسخه علاج داخلی دارد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی نسخه علاج داخلی دارد، اظهار کرد: برخلاف اینکه دشمنان ما درصدد تخریب هستند تا بهانه مشکلات اقتصادی را به مذاکره ارتباط بدهند، اما علاج حل مشکلات اقتصادی ما در داخل است.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه اقتصاد ایران گروگان برجام، معطل انتخابات آمریکا و لبخند اروپایی‌ها نیست، افزود: امروز شاهد بی‌رحمانه‌ترین جنگ اقتصادی در سطح جهان علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم، برای اینکه اقتصاد کشور ما را فلج کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم و با باور به خدای متعال و تکیه‌بر روحیه دوران دفاع مقدس شاخ همه ابرقدرت‌ها را در این جنگ اقتصادی هم بشکنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: امروز هم می‌شود با تکیه‌بر مردم و جوانان و با روحیه جهادی و انقلابی جلوی جنگ اقتصادی دشمن را هم گرفت.

خطیب نماز جمعه سرخس با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی کشور بیکاری است، گفت: می‌توان با جهش تولید مسئله بیکاری را هم ساماندهی کرد.

امام‌جمعه سرخس عنوان کرد: جهش تولید وقتی محقق می‌شود که صادرات و واردات کنترل شود؛ وقتی‌که امنیت برای سرمایه‌گذار ایجاد شود و ثبات در بازار به وجود بیاید و قیمت‌های نجومی و کمرشکن و تورم طوفانی با نظارت‌های مستمر کنترل شود.

وی تأکید کرد: دست مفسدان اقتصادی و دست محتکران که دست‌هایی خیانت‌کار هستند، باید قطع شود و از دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی خواستاریم که با شدت با این دست‌های خیانت‌کار برخورد کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: هرجایی احتمال احتکار و انبار کالای اساسی مردم مشاهده شد، باید برخورد جدی شود تا بازار به ثبات برسد.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان تصریح کرد: نظارت‌های بازار در کشور باید تشدید شود؛ در شهرستان سرخس هم باید نظارت‌ها مستمر باشد و این را از مسئولان می‌خواهیم تا اینکه اجناس به قیمت واقعی خودش به فروش برسد.

انتهای پیام/