اعلام نتایج آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس در هفته آخر خرداد/ علت تاخیر در اعلام نتایج رسیدگی به اعتراضات است
اعلام نتایج آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس در هفته آخر خرداد/ علت تاخیر در اعلام نتایج رسیدگی به اعتراضات است
امدادی‌فر گفت: با درخواست دانشگاه علوم پرشکی مشهد به‌منظور بررسی اعتراضات به سوالات، نتایج آزمون بیمارستان غدیر شهرستان سرخس هفته آخر خردادماه اعلام می‌شود.

امید امدادی‌فر، رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان طراح و مجری آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس با توجه به اعتراضاتی که به سوالات آزمون شده بود، در نامه‌ای درخواست داشتند تا جهت رسیدگی دقیق به اعتراضات، اعلام نتایج با تاخیر انجام شود و احیاناً حق افراد ضایع نشود.

امدادی‌فر تاکید کرد: این تاخیر در اعلام نتایج و مهلت خواسته شده برای آن است تا استانداردها رعایت شود و دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان طراح و مجری آزمون زیر سوال نرود.

وی تصریح کرد: آزمون در صحت و سلامت کامل توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد و موضوع درخواست این دانشگاه برای تاخیر در اعلام نتایج به مسئولان شهرستان اطلاع‌رسانی شد.

به گزارش نسیم سرخس، در نامه بهداشت و درمان نفت شمال شرق به مسئولان شهرستان سرخس علت تاخیر در اعلام نتایج، «لزوم رعایت فرآیند بررسی اعتراضات داوطلبان آزمون بیمارستان غدیر سرخس و نیاز به بررسی استادان طراح سوال که موضوع زمان‌بری است» عنوان شده است.

انتهای پیام/