اعزام کارکنان پالایشگاه سرخس به مسابقات قرآنی شرکت ملی گاز
اعزام کارکنان پالایشگاه سرخس به مسابقات قرآنی شرکت ملی گاز
مسئول دارالقرآن شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از اعزام کارکنان پالایشگاه سرخس به نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج‌البلاغه بهار در بهار شرکت ملی گاز خبر داد.

حسن مردانی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: مرحله نهایی این دوره از مسابقات در آذرماه جاری با حضور شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران در شهر یزد برگزار می‌شود.

 

وی اظهار داشت: در همین راستا کارکنان و همسران کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس با حضور در دوره‌های آموزشی قبل از اعزام به مسابقات، برای حضور باشکوه‌تر خود در نهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه تلاش زیادی کردند.

 

مردانی تصریح کرد: نفرات اعزامی در رشته‌های حفظ تخصصی قرآن کریم، مفاهیم نهج‌البلاغه و قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل و اذان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

مسئول دارالقرآن شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس اضافه کرد: بخشی از مسابقه رشته‌های مفاهیم، ارائه حضوری مقاله بر اساس سرفصل‌های ارائه‌شده از سوی ستاد برگزاری مسابقات است.

 

وی قرآن کریم را کتاب وحدت و انسجام مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: باید قرآن را به‌عنوان یک نعمت بزرگ و بی‌انتها پاس بداریم و با توسل به ارزش‌های والای این نعمت الهی از فرصت‌های آن بهره‌مند شویم.

 

مردانی یادآور شد: برای آماده‌سازی و ارتقای سطح کیفی نفرات اعزامی این شرکت، کلاس‌های آموزشی مقاله‌نویسی و حفظ تخصصی تشکیل شده است.

انتهای پیام/