اسلام، مردم و رهبری سه عنصر اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند
اسلام، مردم و رهبری سه عنصر اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی گفت: تشکیل انقلاب اسلامی محصول سه عنصر اسلام، مردم و رهبری است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام سید محمود مرویان حسینی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان سرخس با اشاره به آیه أَلَم تَرَ کَیفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَهً طَیِّبَهً کَشَجَرَهٍ طَیِّبَهٍ أَصلُها ثابِتٌ وَفَرعُها فِی السَّماءِ، اظهار داشت: ۳۷ سال پیش مردم برای یک وضعیت بهتر و برای دستیابی به اصالت های دین قیام کردند و صدها هزار شهید دادند و در این راه به رهبری خویش ایمان داشتند و با استقامت، سعی و تلاش به آرمان خود دست پیدا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی به نتیجه نمی رسید، ایران ژاندارم آمریکا در منطقه بود، سرمایه های اسلام و مسلمانان در حمایت از رژیم صهیونیستی مصرف می‌شد، جوانان و نوجوانان از اخلاق و انسانیت تهی بودند، مستشاران آمریکایی بر ما حکومت می‌کردند، دانشگاه و دانشجو تحقیر می‌شد و عرصه برای ابتکار وجود نداشت، دین و دنیای ما تحت سلطه اجانب بود و ناامنی های امروز کشورهای منطقه نیز به ما سرایت می کرد اما در حقیقت انقلاب اسلامی حیات مجدد اسلام و مسلمانان را رقم زد.

مرویان حسینی با بیان اینکه استقلال امروز جمهوری اسلامی ایران زبانزد سیاستمداران و تحلیلگران جهان است، گفت: مقدرات کشور توسط خود مردم تعیین می شود و مردم هستند که تعیین می‌کنند چه کسی انتخاب شود و اگر انقلاب نبود به جای مردم، سفیر انگلیس و آمریکا نمایندگان، نخست وزیر و وزرا را انتخاب می‌کردند.

وی تشکیل انقلاب اسلامی را محصول سه عنصر اسلام، مردم و رهبری دانست و عنوان کرد: عنصر اول یعنی اسلام باعث شد ارزش‌های اسلامی در جامعه گسترش پیدا کند و مردم، فرزندانشان را تقدیم اسلام کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ادامه داد: مردم به عنوان عنصر دوم در انقلاب اسلامی ایران هستند و جمهوری اسلامی ایران نماد عینی مردم سالاری دینی است و بار کشور بر دوش مردم می‌باشد.

مرویان حسینی افزود: مردم این انقلاب را از خود می‌دانند زیرا امام بزرگوار ما و همچنین مقام معظم رهبری خود را در تلخ و شیرین زندگی مردم همراه کردند.

وی در توضیح عنصر سوم انقلاب اسلامی گفت: رهبری سومین عنصر در انقلاب اسلامی است که براساس فقاهت و عدالت انتخاب شده است و براساس ارزش‌های دینی مردم را هدایت می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پایمردی مردم در راه ارزش‌ها، استقامت در راه خودباوری و اتکا به ظرفیت‌های خودی، وحدت و میثاق با ولایت است.

مرویان حسینی با اشاره به پروژه نفوذ دشمنان به خطوط اصلی انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن قصد دارد با ایجاد تفرقه در «جمهوریت، اسلامیت و رهبریت» در خطوط اصلی انقلاب اسلامی نفوذ کند.

وی اضافه کرد: نفوذ در ارزش‌های اسلامی، تفرقه افکنی و اختلاف افکنی بین مسئولان برای گرفتن ارزش‌های اسلامی از ملت ما است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به راه اندازی جریان‌های تکفیری توسط دشمنان اسلام اشاره و عنوان کرد: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هیچ ربطی به اسلام ندارند بلکه دشمنان از این طریق به دنبال معرفی یک مدل دیگر و اشتباه از اسلام هستند.

مرویان حسینی با اشاره به انتخابات ۷ اسفند ماه گفت: مردم کشور را از خود می‌دانند و مطمئنا مجلس به عنوان جایی که مقدرات کشور در آن تصمیم گیری می‌شود برای مردم نیز بسیار مهم است.

وی در پایان تاکید کرد: انتخابات یک فرصت تعیین کننده در پیش روی ما است تا یک بار دیگر یک تصمیم بسیار مهم در راه رساندن انقلاب اسلامی به اهدافش بگیریم.

انتهای پیام/ع