استکبار جهانی نباید احساس کند که یک میدان خصوصی برایش باز شده/ صنعت هسته ای با خون گرانبهای شهدای هسته ای به دست آمده است
استکبار جهانی نباید احساس کند که یک میدان خصوصی برایش باز شده/ صنعت هسته ای با خون گرانبهای شهدای هسته ای به دست آمده است
پدر شهید مصطفی احمدی روشن اظهار کرد: با توجه به اینکه در این صنعت و در راه پیشرفت ایران اسلامی سرمایه گذاری کرده ایم، باید این سرمایه گذاری ها بیشتر از قبل بشود و این گوشزد را به مسئولان می کنم که صنعت هسته ای با خون گرانبهای شهدای هسته ای و شهدای علم و فناوری به دست آمده است.

رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره مذاکرات هسته ای و در توصیه به تیم ایرانی مذاکرات گفت: توصیه ما هرچه باشد تأسی از حضرت آقاست و هر آنچه که ایشان فرمودند باید برای همه ی مسئولان و ملت بزرگوار ایران اسلامی سرمشق قرار بگیرد.

 

پدر شهید مصطفی احمدی روشن ادامه داد: با توجه به اینکه در این صنعت و در راه پیشرفت ایران اسلامی سرمایه گذاری کرده ایم، باید این سرمایه گذاری ها بیشتر از قبل بشود و این گوشزد را به مسئولان می کنم که صنعت هسته ای با خون گرانبهای شهدای هسته ای و شهدای علم و فناوری به دست آمده است.
وی تاکید کرد: مسئولان باید بدانند که سرمایه گذاری های خیلی بالایی هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی در این راه شده است و نباید از خطوط قرمز عبور کنند و خدای ناکرده سبب نشوند که استکبار جهانی احساس کند که یک میدان به خصوصی برایش باز شده است و می تواند در این میدان هر آنچه که دلش می خواهد بتازد.
پدر مصطفای شهید افزود: مسئولان ما باید برای استکبار جهانی یک ترمز محکم باشند و در مذاکرات اولاً شأنیت ملت ایران را حفظ کنند ثانیاً این صنعتی که این همه برایش سرمایه گذاری جانی و مالی شده است را حفظ نمایند و ثالثاً پاسدار خون شهدا باشند و در مقابل دشمنان کوتاه نیایند و در مقابل آنها بایستند و خدای ناکرده سبب نشوند که مسئولان خارجی به خصوص مسئولانی که دشمنان ملت ایران هستند مثل آقای اوباما، خانم شرمن و نخست وزیر انگلیس، حرف هایی را بزنند که در شأن ملت ایران نیست.
وی گفت: مذاکره کنندگان هسته ای ما باید بدانند که خداوند تبارک و تعالی، رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگوار ایران اسلامی پشت سر آنهاست و از آنها حمایت می کند و خیالشان راحت باشد که در مقابله با دشمنان تنها نخواهند بود.

 

پدر شهید مصطفی احمدی روشن در پایان با بیان اینکه ما هیچ توقع و طلبی از جمهوری اسلامی، از مردم و از رهبری و مقامات کشور نداریم خاطرنشان کرد: تنها خواسته ما از مسئولان کشور این است که شأنیت ملت ایران را حفظ کنند، پاسدار خون شهدا باشند و این صنعت که مُفت به دست ما نیامده است را حفظ کنند.

انتهای پیام/