استقرار قرارگاه اردوهای جهادی دانشجویی در شهرستان سرخس
استقرار قرارگاه اردوهای جهادی دانشجویی در شهرستان سرخس
فرمانده سپاه سرخس از استقرار قرارگاه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی خراسان رضوی در شهرستان سرخس برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم در سال 95 خبر داد.

سرهنگ سید مرتضی شارعی مقدم در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: قرارگاه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی خراسان رضوی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان سرخس در سال ۹۵ در شهرستان مستقر می‌شوند.

 

فرمانده سپاه سرخس افزود: در مرحله اول یک گروه جهادی ۲۰۰ نفره از چهارم فروردین‌ماه تا ۱۳ فروردین‌ماه ۹۵ در روستاهای محروم بخش مرزداران مستقر می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی در قالب تیم‌های پزشکی، فرهنگی و عمرانی به مردم محروم این منطقه خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

شارعی مقدم درباره فعالیت این قرارگاه در طول سال ۹۵ گفت: در فصل تابستان نیز این گروه به فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و پزشکی و به‌خصوص اشتغال‌زایی می‌پردازد.

 

فرمانده سپاه سرخس بابیان اینکه اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در مناطق محروم است، خاطرنشان کرد: این قرارگاه با برگزاری دوره‌های آموزشی و توسعه بخش‌هایی مانند زنبورعسل، پرورش مرغ خانگی و قارچ به اشتغال‌زایی در سطح وسیعی از مناطق محروم شهرستان کمک می‌کند.

 

وی در پایان تصریح کرد: با استقرار این قرارگاه شاهد سازماندهی و برنامه‌ریزی برای استقرار گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/