فیلم سینمایی ایرانی «محمد رسول الله(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی با استقبال گسترده صدها شهروند روسی مشتاق دیدن این فیلم، روبرو شد.

به گزارش نسیم سرخس، خبرگزاری العالم در خبری نوشت: فیلم سینمایی ایرانی “محمد رسول الله” به کارگردانی مجید مجیدی با استقبال گسترده صدها شهروند روسی مشتاق دیدن این فیلم، روبرو شد.

مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در صفحه شخصی اش در فیس بوک در این خصوص گفت: نمایش فیلم محمد رسول الله در موسکو با استقبال بی نظیر توسط جمعیت زیادی از تماشاگران و رسانه های عمومی در موسکو مواجه شد.

سنایی اشاره کرد که این فیلم روز شنبه گذشته، با حضور مجید مجیدی کارگردان این فیلم و نیکیتا میخالکوف؛ کارگردان مشهور روسی و رئیس جشنواره بین المللی موسکو، اکران شد.

میخالکوف کارگردان روسی، فیلم محمد رسول الله را ستود و گفت این فیلم به شناخت صحیح از اسلام کمک می کند.

وی در ادامه افزود: این فیلم تماشاگران را برای به دست آوردن اطلاعات حقیقی از پیامبر و رسالت آسمانی اش کمک می کند که مشاهده این فیلم ایرانی و ارزشمند یکی از مهم ترین فرصتهایی بود که برای او فراهم شد تا با کارگردان این فیلم صحبت کند.

میخالکوف به ضرورت احترام به عقائد پیروان ادیان مختلف و دوری از توهین به احساساتشان تأکید و اشاره کرد: سینمای ایران بعد از پیروزی انقلاب دستاوردهای بزرگی به دست آورد و به شهرت جهانی رسید.

نمایش فیلم محمد رسول الله همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی همراه بود.

این فیلم دوران کودکی پیامبر(صلى الله علیه وآله وسلم) را روایت می کند و یکی از ارزشمند ترین تولیدات ایرانی در قالب دینی و تاریخی است. که ستارگان سینمای ایران مثل رضا شجاع نوری و مهدی پاکدل و ساره بیات و… در آن بازی می کنند.

انتهای پیام/