ارتداد عده‌ای از خواص ضربه‌ای به راه خداوند نمی‌زند/ شتاب برای ارتباط و پیوستن به مستکبران نشانه بیماردلی است
ارتداد عده‌ای از خواص ضربه‌ای به راه خداوند نمی‌زند/ شتاب برای ارتباط و پیوستن به مستکبران نشانه بیماردلی است
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه ارتداد عده‌ای از خواص و انحراف آن‌ها از اصول و آرمان‌ها، ضربه‌ای به راه خداوند نمی‌زند، گفت: جنگ روانی دشمن علیه مؤمنین هیچ اثری ندارد و آینده به تعبیر مقام معظم رهبری از آن اسلام است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی و با اشاره به تصویب تمدید ۱۰ ساله قانون داماتو در مجلس سنای آمریکا گفت: تمدید تحریم‌های ایران یک‌بار دیگر کینه و خصومت آمریکایی‌ها علیه ملت ایران را نشان داد.

 

امام‌جمعه سرخس با تأسی از آیات قرآن و بابیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران جای تعجب ندارد، افزود: مؤمنانی که به دنبال یهود و نصاری هستند و آن‌ها را اولیا خود فرض می‌کنند، مانند همان‌ها می‌شوند.

 

وی اظهار داشت: کسانی که طرح دوستی با کفار و مستکبران می‌بندند، بیماردلانی هستند که از یکدیگر سبقت می‌گیرند و به نصرت الهی ایمان ندارند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس ادامه داد: اعتقاد عده‌ای که دست دوستی به سمت مستکبران دراز می‌کنند، این است که اگر با آن‌ها یعنی کدخدا دوست نشویم، گرفتاری‌های و مصیبت‌های زیادی متوجه ما می‌شود.

 

ارژنگ با تأکید بر اینکه تمدید تحریم‌های ایران نقض صریح برجام است، ادامه داد: یاری‌گرفتن از یهود و نصاری طبق آیات قرآن ممنوع بوده و پذیرفتن ولایت آن‌ها به‌طریق‌اولی ممنوع است.

 

امام‌جمعه سرخس شتاب برای ارتباط و پیوستن به مستکبران را نشانه بیماردلی عنوان کرد و افزود: کسانی که اعتقاد قوی به خداوند ندارند، بیماردل هستند؛ افراد سست‌عنصری که همیشه دوست دارند در صف استکبار باشند.

 

وی تصریح کرد: اگر در مسائل دیپلماسی، سیاستمداران ما به قرآن آشنا باشند، نص صریح قرآن است که نباید با مستکبران دست دوستی داد، یعنی دیگر مصلحت‌اندیشی و اجتهاد جایی ندارد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس ادامه داد: آن انگیزه‌ای که انسان را به سمت مستکبران می‌برد، ضعف ایمان  و وحشت از غیر خدا است.

 

ارژنگ اظهار داشت: امدادهای غیبی مانند قضیه طبس، پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زمانی برای یک امت تکرار می‌شود، که آن امت با دشمن خدا ارتباط برقرار نکنند.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه ارتداد عده‌ای از خواص و انحراف آن‌ها از اصول و آرمان‌ها، ضربه‌ای به راه خداوند نمی‌زند، تصریح کرد: جنگ روانی دشمن علیه مؤمنین هیچ اثری ندارد و آینده به تعبیر مقام معظم رهبری از آن اسلام است.

انتهای پیام/