اراذل و اوباش در سرخس نقره داغ شدند/ دستگیری ۱۱ مخل نظم و امنیت در سرخس
اراذل و اوباش در سرخس نقره داغ شدند/ دستگیری ۱۱ مخل نظم و امنیت در سرخس
علائی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، 11 مخل نظم و امنیت در شهرستان سرخس شناسایی و دستگیر شدند.

سید محمود علائی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و با مشارکت تمامی یگان‌های انتظامی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان سرخس به مدت ۷۲ ساعت به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ضمن دستگیری ۸ سارق حرفه‌ای، ۱۰ پرونده سرقت‌های سیم و کابل، لوازم خودرو، موتورسیکلت و تعدادی اموال مسروقه در این زمینه کشف شد.

علائی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی اضافه کرد: همچنین در این طرح ضمن شناسایی و دستگیری ۱۱ مخل نظم و امنیت، تعداد ۱۷ دستگاه موتورسیکلت که اقدام به مخدوش کردن شماره پلاک و شماره موتور کرده و سابقه مزاحمت برای شهروندان را داشتند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اشاره به برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان گفت: در طول این مدت ۷ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کشف تعدادی پرونده‌های قاچاق کالا و توقیف یک دستگاه کامیونت خاور حامل ۷ تن درختچه تاغ قاچاق از دیگر اقدامات پلیس در مدت اجرای این طرح بوده است.

علائی در پایان ضمن قدردانی از تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی و همچنین همکاری خوب شهروندان با پلیس تصریح کرد: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و مصمم هستیم تا با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با قاطعیت کامل و در چهارچوب ساختارهای قانونی به شدت برخورد کنیم؛ تلفن شبانه‌روزی ۱۱۰ آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در این رابطه است.

انتهای پیام/