اجرای طرح‌های مقابله با اراذل و اوباش در سرخس
اجرای طرح‌های مقابله با اراذل و اوباش در سرخس
فرمانده انتظامی سرخس با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است، گفت: به‌زودی طرح‌های مقابله با اراذل و اوباش در شهرستان سرخس اجرایی می‌شود.

سیدمحمود علائی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تاکید بر اینکه، امنیت شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است، گفت: اراذل و اوباش از مهم‌ترین عوامل ناامنی در جامعه هستند.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در شیراز افزود: کارکنان نیروی انتظامی ایثارگرانه و مجاهدانه در راه استقرار نظم و امنیت تلاش و شهادت در این راه را از درگاه الهی طلب می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس درباره مقابله جدی و قاطعانه با اراذل و اوباش عنوان کرد: یکی از مطالبه‌های جدی مردم برقراری نظم و امنیت در جامعه است و در واقع برخورد با افرادی که اقداماتی خارج از چارچوب قوانین انجام می‌دهند و سبب ایجاد ناامنی در سطح جامعه می‌شوند، به طور ویژه مورد اهتمام قرار دارد و امنیت شهروندان خط قرمز ما است.

علائی با اشاره به تاکیدات فرمانده نیروی انتظامی کشور و با تاکید بر اینکه مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش از اولویت‌های نیروی انتظامی است، عنوان کرد: ما مکلفیم بر اساس قانون با افرادی که سبب ایجاد رعب و وحشت می‌شوند و آسایش را از مردم سلب می‌کنند، به طور جدی برخورد کنیم.

وی با اشاره به همکاری مطلوب با دستگاه قضایی در طرح‌های مقابله با اراذل و اوباش خاطرنشان کرد: در خصوص برخورد با اراذل و اوباش به صورت هدفمند برنامه‌ریزی کردیم و به‌زودی شاهد اجرای این طرح‌ها در شهرستان هستیم.

انتهای پیام/