آمریکا در حال پاره کردن تصویر دروغین خودش است
آمریکا در حال پاره کردن تصویر دروغین خودش است
حجت‌الاسلام اکبری نیا گفت: امروز آمریکا در حال پاره کردن تصویر دروغینی است که خودش ساخته و در قاب گذاشته است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام حسن اکبری نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به تحولات جهانی اظهار کرد: مسائل شرم آوری در آمریکا اتفاق افتاده است، اتفاقات نژادپرستانه‌ای که اگر تا به حال این جنایت‌های استکبار برای خارج از کشور خودش آشکار بود اما امروز در کشور خودشان بیشتر محسوس است هر چند مسائل نژادپرستانه از گذشته در آمریکا بوده است.

امام جمعه موقت سرخس با بیان اینکه زوال آمریکا به جایی رسیده که پرچم کشور آمریکا توسط مردمش آتش زده می‌شود، افزود: آتش زدن پرچم آمریکا، نقاب برداشتن از چهره جنایتکارانه دولتمردان آمریکا است.

وی عنوان کرد: امروز آمریکا در حال پاره کردن تصویر دروغینی است که خودش ساخته و در قاب گذاشته است.

اکبری نیا با بیان اینکه زوال عقل سیاسی باعث زوال یک قدرت می‌شود، بیان کرد: مدعیان حقوق بشر امروز نشان دادند که تصویر دروغینی به جهان نشان دادند.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: آمریکایی‌ها در حالی که ما را تحت سخت‌ترین تحریم‌ها قرار دادند اما در کنترل ویروس کرونا ناتوان هستند.

وی در پایان گفت: همه شاهد این هستیم که جهان چگونه برای کرونا برنامه‌ریزی می‌کند و چه مشکلاتی دارند اما خوشبختانه کشور ما در این زمینه خوش درخشیده است و این به خاطر توجه مردم به توصیه‌های بزرگان است اما کشورهایی که توجه به این مسئله نمی‌کنند در این مصیبت بیشتر گرفتار شدند.

انتهای پیام/