آمریکا با ترورهای کور ضعف خودش را نشان می‌دهد
آمریکا با ترورهای کور ضعف خودش را نشان می‌دهد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: آمریکا باید بداند با این ترورهای کور ضعف خودش را نشان می‌دهد؛ آمریکا عرضه جنگ رودرو با ایران قدرتمند را ندارد، ازاین‌‎رو تروریست‌های کوردل را به مقدس‌ترین مکان‌ها می‌فرستد و مردم را به خاک و خون می‌کشند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با محکومیت شدید جنایت تروریستی شیراز اظهار کرد: این حادثه اندوهبار را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، نائب برحق ایشان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه سرخس افزود: دشمنان ما در این ترورهای کور وحدت ما را هدف قرار می‌دهند و با این کار تعصبات جاهلانه را تحریک می‌کنند؛ شیعه و سنی باید ید واحده باشند، چون دشمن به‌دنبال نزاع بین اقوام و مذاهب است.

وی با بیان اینکه اقدام قاطع و خردمندانه باید در خصوص ریشه این قضایا انجام شود، عنوان کرد: ریشه این ترورها به آمریکا و اسرائیل و نوکران آن‌ها ازجمله آل سعود برمی‌گردد، باید اقدام قاطع و خردمندانه با این‌ها بشود.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: جریان‌هایی هستند که به جان مردم و امنیت و مقدسات مردم بی احترامی می‌کنند؛ نه جان، نه امنیت و نه مقدسات مردم برای این جریانات اهمیتی دارد؛ این‌ها منافقان و پیاده نظام آن‌ها هستند که باید با این‌ها هم برخورد قاطع شود.

خطیب نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه قطعا ملت ایران بر اتفاقات اخیر فائق می‌آیند، گفت: در فتنه‌ها نبابد رنگ ببازیم و اعتقاداتمان ضعیف شود و باید در خط ولایت و نظام ثابت قدم باشیم.

وی عنوان کرد: آمریکا باید بداند با این ترورهای کور ضعف خودش را نشان می‌دهد؛ آمریکا عرضه جنگ رودرو با ایران قدرتمند را ندارد، ازاین‌‎رو تروریست‌های کوردل را به مقدس‌ترین مکان‌ها می‌فرستد و کودک و جوان و زن و مرد را به خاک و خون می‌کشد.

امام جمعه سرخس تاکید کرد: این جنایت‌ها ذره‌ای از اراده پولادین مردم و مسئولان جمهوری اسلامی کم نمی‌کند؛ دشمنان جامعه ما را نمی‌توانند قطعه قطعه کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: خون مطهر شهدای حرم شاهچراغ، چراغ راهی برای ادامه راه و چشم بینایی برای برخی نابینایان می‌شود.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: مردم ما باید بدانند، اگر با اغتشاش راه را نشان تروریست‌ها بدهیم، تروریست‌ها خون کودک و زن بی‌پناه و بی‌گناه را می‌ریزنند؛ در این حادثه بیشتر به یاد شهدای مدافع حرم و مجاهدت‌های آن‌ها می‌افتیم.

وی عنوان کرد: اگر شهدای مدافع حرم نمی‌رفتند، هر ساعت شاهد این ماجراها در کشور بودیم؛ اگر مبارزه نیروهای مسلح نباشد، هر روز باید شاهد این جنایت‌ها در کشورمان باشیم.

امام جمعه سرخس گفت: اگر عده‌ای می‌خواهند آینده ایران تجزیه را ببینید، به تجمع مخالفان نظام در برلین نگاه کنند؛ مخالفان نظام اسلامی، ۱۶ پرچم آوردند که هیچ کدام هم یکدیگر را قبول نداشتند؛ این‌ها خودشان را قبول ندارند، بعد می‌خواهند برای ما آزادی بیاورند؛ اگر قدر امنیت را ندانیم، تروریست‌ها حمام خون را می‌اندازند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه مردم ایران در خط رهبری هستند، تصریح کرد: مگر این خانمی که در حرم حضرت شاهچراغ بچه در بغل داشت، انسان نبود؛ مگر آن بچه‌‌ای که پدر، مادر و برادرش را از دست داد، انسان نبود، چرا برای این‌ها دلسوزی نمی‌کنند؛ این آرزو را که داعشی‌ها بر کشور مسلط شوند، دشمن به گور خواهد برد.

وی در پایان گفت: امروز مثلث محاصره اسرائیل توسط جبهه مقاومت ۶ ضلعی شده و از سرگیری مناسبات بین حماس و سوریه، محاصره را بر رژیم صهیونیستی تنگ‌تر کرده است.

انتهای پیام/