آمادگی همه‌جانبه پالایشگاه سرخس برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان/ روزانه ۵۴ میلیون مترمکعب گاز تولید می‌شود
آمادگی همه‌جانبه پالایشگاه سرخس برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان/ روزانه ۵۴ میلیون مترمکعب گاز تولید می‌شود
مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس گفت: کارکنان خدوم و پرتلاش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس به عنوان یک گروه منسجم بسیج شده و در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز در دمای منفی 17 درجه، برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در خطه شمال و شمال شرق کشور در آمادگی کامل قرار دارند.

یحیی فیضی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: کارکنان خدوم و پرتلاش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس به عنوان یک گروه منسجم بسیج شده و در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز در دمای منفی ۱۷ درجه، برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در خطه شمال و شمال شرق کشور در آمادگی کامل قرار دارند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و برودت هوای سرد در نقاط مختلف میهن اسلامی، کارکنان شرکت ملی گاز ایران در این خطه مرزی در آمادگی کامل برای تولید پایدار انرژی قرار دارند.

فیضی میزان تولید گاز طبیعی در این پالایشگاه را هم‌اکنون ۵۴ میلیون مترمکعب در روز اعلام کرد و افزود: تاسیسات و واحد‌های عملیاتی این مجتمع گازی در طول ۴۸ ساعت گذشته به‌صورت مستمر و بدون هیچ‌گونه توقفی در حال تولید بوده و گاز تصفیه شده به خطوط انتقال ارسال می‌شود تا گرمابخش منازل هم‌وطنان باشیم.

وی در ادامه به مجتمع ذخیره‌سازی شوریجه به‌عنوان تاسیساتی استراتژیک برای حفظ پایداری تولید در خطه شمال و شمال شرق کشور اشاره و بیان کرد: در ۸ ماهه امسال یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون مترمکعب گاز در این مخزن ذخیره شده که میزان ذخیره‌سازی این نعمت خدادادی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶۰ میلیون مترمکعب بیشتر بوده است.

فیضی تاکید کرد: با توجه به اینکه واحد‌های عملیاتی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در فضای باز قرار دارند، همکاران سخت‌کوش ما با توجه به برودت هوا با کنترل و نگهداشت واحدهای عملیاتی تلاش می‌کنند این گاز را با این شرایط سخت و دشوار پالایش و به دست هموطنان عزیزمان برسانند تا گرمابخش منازل آن‌ها باشند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با بیان اینکه مقام معظم رهبری تولید را جهاد دانستند، گفت: کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد علاوه بر انجام ماموریت خود، با تلاش شبانه‌روزی و جهادگونه می‌کوشند تا رضایت خداوند متعال و هم‌وطنان گرامی را کسب کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی