راه های نفوذ دشمن باید شناسایی شود/ قضاوت های مسئولان نباید بر اساس گفته های افراد مریض باشد
راه های نفوذ دشمن باید شناسایی شود/ قضاوت های مسئولان نباید بر اساس گفته های افراد مریض باشد
امام جمعه موقت سرخس با بیان اینکه باید راه های نفوذ دشمن را شناسایی کنیم، گفت: دشمن با کالاهای فاسدی که وارد کشور جان ما می کند به ما ضربه می زند و اگر از درون ضربه بخوریم، سریع از پای درمی آییم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علی اصغر شریعتی شب گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان سرخس با تسلیت سالروز شهادت امام جواد علیه السلام گفت: کسی که صحبت گوینده ای را گوش می کند مانند کسی است که در حال عبادت است.

 

امام جمعه موقت سرخس افزود: اگر گوینده حرف خدایی بگوید شنونده خدا را عبادت کرده است و اگر گوینده سخنش شیطانی باشد شنونده شیطان را عبادت می کند.

 

وی با بیان اینکه گوش، چشم و عقل سه موضوعی هستند که در اجتماع نقش مهمی دارند گفت: اگر این بندرگاه مراقب نشود، کشور جان انسان دچار خطر می شود.

 

شریعتی ادامه داد: همان طور که در بندرگاه های هر کشوری باید افرادی کالاها را مورد بازرسی قرار دهند تا کالای سالم وارد آن کشور نشود، در بندرگاه فکر هم باید یک بازرسی دقیق وجود داشته باشد که مبادا هر مطلب فاسد و باطلی وارد کشور جان انسان شود.

 

امام جمعه موقت سرخس با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نفوذ در کشور است، تصریح کرد: دشمنی که در جنگ سخت شکست خورد امروز با جنگ نرم وارد شده است.

 

وی با بیان اینکه باید راه های نفوذ دشمن را شناسایی کنیم، اذعان کرد: دشمن با کالاهای فاسدی که وارد کشور جان ما می کند به ما ضربه می زند و اگر از درون ضربه بخوریم، سریع از پای درمی آییم.

 

شریعتی درباره قضاوت ها در دستگاهای اجرایی اظهار کرد: شایعاتی که در یک اداره مطرح می شود، اگر رئیس آن اداره فرد ضعیفی باشد، بدبینی در آن اداره حکم فرما می شود و اگر سوء ظن به فکر ما حاکم شد قضاوت ها نیز ظالمانه می شود.

 

امام جمعه موقت سرخس در پایان گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید توجه داشته باشند که هیچ گاه بر اساس گفته های افراد مریض قضاوت نکنند.

انتهای پیام/