بسیج دانشجویی ۲۲ دانشگاه‌ کشور با صدور نامه‌ای به فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از ساماندهی لشکری برای مبارزه با رژیم‌صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از فردا، بسیج دانشجویی ۲۲ دانشگاه‌ کشور با صدور نامه‌ای به فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از ساماندهی لشکری برای مبارزه با رژیم‌صهیونیستی خبر دادند.

متن نامه بدین شرح است:

«إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ»
باید همه بپاخیزیم و اسرائیل را نابود کنیم‏ (صحیفه امام، جلد۱۲، ص۱۴۸)
ملت ایران عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها است. (امام خامنه‌ای)

سردار سرلشکر سلیمانی،
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران؛

سلام علیکم؛
با گذشت بیش از ۳۶سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آفتاب آرمان جهانی این انقلاب مبنی بر «نابودی اسرائیل از صفحه روزگار» در افق تحولات منطقه‌ای و جهانی طلوع کرده و سرخی سحرگاه پیروزی از حلقوم بریده شده شهدای مدافع حرم بر آسمان نقش بسته است.

شرایط منطقه خود گواه آن است که انرژی متراکم جهان اسلام در مواجهه با عمال دست‌ساز اسرائیل و استکبار تا حدی ساماندهی شده و رهبران جریانات مقاومت و نیروهای جهادی در اقصی نقاط کشورهای اسلامی با یکدیگر الحاق پیدا کرده‌اند. مجاهدین عراق و سوریه و یمن دست در دست برادران مسلمان و انقلابی خود در فلسطین و لبنان، عزم شکل‌گیری و سازماندهی بسیج جهانی مستضعفین کرده‌اند.

از سوی دیگر دشمنان اسلام نیز در باتلاق‌های خود ساخته و گرداب تصمیمات احمقانه‌شان دست و پا می‌زنند و صدای در هم شکسته شدن ستون‌های اقتدار پوشالین‌شان به وضوح به گوش می‌رسد. امریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای‌اش به سبب شکست‌های مکرر تعادل روانی خود را از دست داده‌اند و تصمیمات عجولانه‌شان عرصه را بر آن‌ها تنگ و تنگ‌تر می‌کند. به ویژه آن که در روزهای اخیر، ائتلاف کثیف عربی، متهورانه دست خود را تا مرفق در خون کودکان و زنان و مردم بی گناه یمن فرو برده است.

با این وصف به نظر می‌رسد فرصت تاریخی برای هزیمت دشمن صهیونیست در حال فراهم شدن است و دانشجویان ایران این نفخه الهی را غنیمت می‌شمارند.

حال و در زمانی که بخش قابل توجهی از توان فکری و اجرایی و رسانه‌ای دشمن معطوف به مذاکرات جاری هسته‌ای شده است، جنبش دانشجویی به اشاره زیرکانه رهبری مبنی بر این که «چه توافق هسته‌ای بشود چه نشود، امنیت اسرائیل تأمین نخواهد شد» واقف شده و برای تحقق آرمان نابودی رژیم غاصب صهیونیستی برنامه‌ریزی عملیاتی نموده است. دانشجویان ایرانی بر آن شدند تا به فرموده پیر مرادشان لبیک گویند که «امروز اسرائیل با تمام وسائل شیطانى تفرقه افکنى مى‏کند بر هر مسلمانى لازم‏ است که خود را علیه اسرائیل مجهزکند» (صحیفه امام، جلد۱۰، ص۱۵۹).

از این رو دانشجویان مسلمان و انقلابی به تأسیس و سازماندهی خودجوش نیروها در قالب یک لشگر عملیاتی با عنوان «طریق القدس» همت گمارده‌اند که اهداف و مأموریت‌های ذیل را پیگیری و متناسب با هریک از آن‌ها دوره‌های آموزشی و آماده‌سازی طراحی و اجرا خواهدکرد:

۱.    آموزش نظامی نیروهای عملیاتی
۲.    راه‌اندازی و سازماندهی گردان‌های هکری جهت حملات سازمان یافته و هدفمند برای از کار انداختن تأسیسات و کارخانجات مرتبط با صهیونیست‌ها
۳.    تأسیس گردان‌های تبلیغاتی و هنری جهت روشنگری افکار عمومی جهان و بیدار کردن فطرت جوانان در قلب کشورهای مستکبر
۴.    تهیه و شناسایی فهرستی از فرماندهان و رهبران اسرائیل
۵.    تهیه فهرستی از شرکت‌های صهیونیستی که باید اموالشان در جهت منافع امت اسلام مصادره شوند
۶.    تهیه فهرستی از رهبران و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی در جهان اسلام که خدمات مزدوری قابل توجهی به دشمن صهیونیستی می‌کنند

خدا می‌داند که ما برای مبارزه با دشمن پلید صهیونیستی لحظه‌شماری می‌کنیم و در این زمینه از بذل جان و مال دریغ نداریم. ما گروه‌های خودجوش دانشجویی پس از تشکیل و سازمان دهی خود جوش دانشجویی در ذیل «سازمان بسیج دانشجویی» متشکل شده‌ایم و تقاضا داریم تا افتخار حضور در این باب جهادی را به عنوان نیروهای آماده به رزم خود از ما دریغ نفرموده تا در این حرکت خداپسندانه که اجر عظیمی در پیشگاه خدای قهار دارد، شریک باشیم.
جنبش دانشجویی بی‌صبرانه برای اقامه نماز جماعت به امامت امام المسلمین در مسجد الاقصی لحظه‌شماری می‌کند.
در پایان ما دانشجویان ایرانی با آرزوی پیروزی و نصرت همه رزمندگان اسلام و با یاد و بزرگداشت همه شهدای راه حق، از ملت‌های مسلمان و به ویژه دانشجویان و جوانان فرهیخته کشورهای اسلامی و منطقه دعوت می‌کنیم تا ذیل پرچم «لااله‌الاالله» متحد و یکپارچه در تشکل بسیج جهانی اسلام خود را برای نبرد نهایی با جبهه کفر و استکبار و نابودی اسرائیل، این غده سرطانی، سازماندهی کرده و تا نابودی تمامی کفر و شرک از پای ننشینند و بیرق این حرکت را خود بر دوش گیرند که امیدی به حاکمان خودفروخته و منفعت‌طلب برخی کشورها نیست:

«مسلمان‌ها ننشینند که حکومت‌هاشان برایشان عمل بکنند و اسلام را از دست صهیونیسم نجات بدهند. ننشینند که سازمان‌هاى بین‌المللى براى آن‌ها کار بکند. ملت‌ها خودشان باید قیام کنند در مقابل اسرائیل. ملت‌ها باید خودشان قیام کنند و حکومت‌هاى خودشان را وادار کنند که در مقابل اسرائیل بایستند و اکتفا نکنند به محکوم کردن» (صحیفه امام، جلد ۱۵، ص۴۳۹).

«درود بر قدس و بر مسجدالاقصى. درود بر ملت‌هاى بپاخاسته در مقابل اسرائیل جنایتکار؛ و درود بر مسلمانان و مستضعفان جهان». (صحیفه امام، ج‏۱۶، ص: ۱۹۱)

نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران:
۱.    بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)؛ سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی
۲.    بسیج دانشجویی دانشگاه تهران؛ سید محسن میرحاجی
۳.    بسیج دانشجویی دانشگاه شریف؛ مهدی انصاری
۴.    بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر؛ حامد اقبالی
۵.    بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت؛ سید رضا هاشمی
۶.    بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر؛ محمد حسین رحمانی
۷.    بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر؛ شجاعی
۸.    بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز؛ محمد جهانی
۹.    بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز؛ سجاد بیاضی
۱۰.    بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز- واحد خواهران؛ خانم رشیدی و نصیری
۱۱.    بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه؛ جهانگیر اسلام پرست
۱۲.    بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان؛ هادی فتحی اقدم
۱۳.    بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان- واحد خواهران؛ خانم فدایی
۱۴.    بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان؛ اسماعیل شریفی
۱۵.    بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز- واحد خواهران؛ خانم نقدی
۱۶.    بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز؛ مهدی حسن‌زاده
۱۷.    بسیج دانشجویی دانشگاه شاهرود؛ میثم محمدی
۱۸.    سبسیج دانشجویی دانشگاه سمنان؛ سید محمد معروفی
۱۹.    بسیج دانشجویی دانشگاه دانشگاه آزاد خرم آباد؛ محمد نوروزپور
۲۰.    بسیج دانشجویی دانشگاه دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد خرم آباد؛ برادر بهرامی
۲۱.    بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه؛ علی اکبر تقی زاده
۲۲.    بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند؛ رسول حسین‌پور

رونوشت به:
•    سردار سرلشگر محمدعلی جعفری، فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
•    سردار محمدرضا نقدی، فرمانده محترم سازمان بسیج مستضعفین

 

انتهای پیام/