جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات شهرداری سرخس در سال ۹۳
جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات شهرداری سرخس در سال ۹۳
شهردار سرخس از جذب 100 درصدی اعتبارات عمرانی شهرداری سرخس در سال مالی 93 خبر داد.

محمد امینی فر در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: باور مجموعه شهرداری بهره گیری از تمامی توان، دانش و تجربیات فنی برای افزایش سرویس دهی و انجام پروژه های عمرانی از تمامی محل های درآمدی اعم از داخلی و استانی بوده که با تدبیر صحیح مجموعه و با همکاری استانداری، فرماندری و شورای اسلامی اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به شهرداری سرخس در سال مالی ۹۳ که پایان آن انتهای تیرماه امسال بوده، جذب و هزینه شده است.

 

شهردار سرخس افزود: مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرداری سرخس در سال مالی ۹۳، ۲۶۰ میلیارد و ۷۷ میلیون ریال بوده که از این مبلغ ۷/۷۱ درصد آن معادل ۱۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال تخصیص یافته و تمامی این مبلغ یعنی ۱۰۰ درصد آن در پروژه های توسعه معابر، احداث کانال بتنی، اصلاح هندسی خیابان امیرکبیر، تکمیل گود کشتی، جداسازی آب شرب از فضای سبز شهری هزینه شده است.

 

وی اذعان کرد: با توجه به اهمیت اتمام برخی از پروژه ها شامل کانال بتنی بلوار پاسداران، اصلاح هندسی خیابان امیرکبیر  و توسعه معابر، در این پروژه ها حجم عملیات اجرا شده فراتر از اعتبارات اختصاص یافته و قراردهای منعقده با پیمانکاران بوده، که امیدواریم با مساعدت فرماندار شهرستان از محل اعتبارات عمرانی بودجه مورد نیاز در سال ۹۴ اختصاص یابد تا شاهد اتمام این پروژه ها در آینده نزدیک باشیم.

 

امینی فر خاطرنشان کرد: امیدواریم تا هفته دولت پروژه اصلاح هندسی خیابان امیرکبیر که از محل اعتبارات عمرانی تغذیه شده به بهره برداری برسد.

 

شهردار سرخس بیان کرد: همچنین از این محل اعتباری پروژه های تکمیل آسفالت بلوار امام رضا علیه السلام غربی، مصلی و سجاد، تکمیل ابنیه گود کشتی باچوخه شهرداری سرخس و آبیاری تحت فشار پارک امام خمینی (ره) در حال بهره برداری است.

انتهای پیام/