اثر تازه حامد زمانی را بشنوید+صوت
اثر تازه حامد زمانی را بشنوید+صوت
جدیدترین اثر حامد زمانی با موضوع اردوهای جهادی در مراسم شب خاطره جهادی با حضور روستائیان و رزمندگان جبهه جهادی منتظران خورشید رونمایی شد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از  فارس، جدیدترین اثر حامد زمانی با موضوع اردوهای جهادی در مراسم شب خاطره جهادی با حضور روستائیان و رزمندگان جبهه جهادی منتظران خورشید رونمایی شد. در حاشیه برگزاری اردوی جهادی جبهه منتظران خورشید، مراسم شب خاظره جهادی در روستای ایلیخ بلاغی استان قم برگزار شد.

در این مراسم دکتر حسن زاده پزشکی که پس از ۲۶ سال زندگی در آمریکا چند ماهی است به ایران آماده  و دومین اردوی جهادی خود را تجربه می‌کند خاطراتی از وضعیت جوانان در آمریکا و اردوهای جهادی جوانان ایرانی بیان کرد. در ادامه این مراسم دکتر رحیم قربانی مسئول گروه‌های جهادی قرآنی کشور که تجربه‌های مختلفی را به عنوان دندان پزشک و استاد قرآنی در اردوهای خدمت رسانی به مناطق محروم دارد خاطرات خود را از روستاهای سیستان و بلوچستان، خوزستان و قم بیان کرد.

همچنین در این مراسم کریم عابدینی جانباز دفاع مقدس و از اهالی روستا خاطرات خود را از نحوه جانبازی بیان کرد و سپس از مسئولین شورای روستاهای ایلیخ بلاغی،انجیرلی، نعمت آباد  و عباس آباد تقدیر به عمل آمد.

در پایان این مراسم حامد زمانی به عنوان اولین خواننده،  اثر هنری خود را نه در سالن های همایش که در یک روستای محروم رونمایی کرد.

این اثر که «اهل نبرد» نام دارد، پیرامون اردوهای جهادی و مناطق محروم بوده که به سفارش روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین تهیه و تولید گردیده است. اهل نبرد که در شعر خود به کاخ نشینی و اشرافی گری نیز طعنه می‌زند توسط امیرعلی سلیمانی سروده شد است و امیر جمال فرد تنظیم کننده آن است. حامد زمانی علاوه بر خوانندگی آهنگسازی این اثر را نیز برعهده داشته است.

در ادامه این قطعه را می‌شنوید: