انتقال لوئیز فیگو به رئال مادرید هنوز برای بارسلونایی ها درد آور است، هنوز عکس هایی از زوایای جدید از آن کله خوکی که به سمت بهترین بازیکن جهان در آن سال ها پرت شد منتشر می‌شود.
به گزارش نسیم سرخس، فلورنتینو پرز؛ مدیر عامل تازه کار رنال مادرید در آن روزها، با وعده آوردن فیگو به برنابئو از نیوکمپ سکان هدایت مادریدی ها را در دست گرفت.

انتقالی که غیر ممکن می‌نمود. کاپیتان جدید بارسلونا، لوییز فیگویی بود که محبوبیتش از کاتالان ها هم در نیوکمپ بیشتر بود. اما در خبری باور نکردنی و غیر منتظره، تبدیل به منفور ترین بازیکن تاریخ بارسلونا شد. لویز فیگو با ۶۰ میلیون یورو، راه برنابئو را در پیش گرفت و به نیوکمپ پشت کرد. این بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال تا آن روز بود.

بزرگ‌ترین بمب تاریخ فوتبال

او به رئال مادردید رفت و با این تیم دو بار فاتح لیگ قهرمانان شد. شماره ۱۰ را مال خود کرد و سال ها درخشید. اما هیچ گاه در قلب بارسایی ها بخشیده نشده و نخواهد شد.

این بزرگترین بمب نقل و انتقالات تاریخ فوتبال است. تبعات آن قدر زیاد و باورنکردنی بود که از آن روز هیچ بازیکنی جرات نکرده است از هر کدام از این ۲ باشگاه مستقیما راهی آن یکی باشگاه شود.

بزرگ‌ترین بمب نقل‌و‌انتقالات تاریخ فوتبال +عکس
منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/