رئیس کل دادگستری استان اردبیل درباره انگیزه فردی که دکتر پیرزده تنها متخصص آنکولوژی این استان را به قتل رسانده است گفت: تحقیقات در این پرونده ادامه دارد اما آنچه مسلم است، قتل دکتر پیرزاده ارتباطی به مسایل پزشکی ندارد.

به گزارش نسیم سرخس، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قاصدی درباره پرونده قتل متخصص آنکولوژی اردبیل اظهار کرد: این قتل در یک منزل مجردی شخصی اتفاق افتاده است. این پزشک قبلاً روابط و مراوداتی با قاتل داشته و توسط این شخص در خانه به قتل رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در پاسخ به این سئوال که آیا انگیزه قاتل مشخص شده است یا خیر افزود: مسائلی بدست آمده اما فعلاً نمی‌توان به طور قطع و یقین اظهار‌نظر کرد. آنچه مشخص است، این موضوع ارتباطی به مسائل پزشکی و رابطه بیمار با پزشک ندارد.

قاضی گفت: تحقیقات همچنان ادامه دارد و یک سری استعلام‌ها باید صورت پذیرد تا تحقیقات کامل شود. با توجه به دستگیری قاتل و تحقیقاتی که تاکنون به عمل آمده، خیلی از مسائل روشن است اما فعلا نمی‌توانیم درباره جزئیات اظهارنظر کنیم.

دکتر اصغر پیرزاده متخصص داخلی و فوق تخصص خون و سرطان در اردبیل، ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه توسط جوانی ۲۲ ساله با استفاده از سلاح سرد به قتل رسید. این سوء قصد در منزل قاتل اتفاق افتاده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/